نخبگان معلول منطقه ۲۲ تجلیل شدند
نخبگان معلول منطقه ۲۲ تجلیل شدند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، حامد خداوردی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در این باره اظهار کرد: اینگونه برنامه‌ها به منظور جلب مشارکت‌های مردم، تشکل‌های مردم‌نهاد و سازمانهای دولتی در حوزه افراد دارای معلولیت با هدف همکاری در تحقق حقوق افراد دارای معلولیت برنامه ریزی شده است.وی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، حامد خداوردی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در این باره اظهار کرد: اینگونه برنامه‌ها به منظور جلب مشارکت‌های مردم، تشکل‌های مردم‌نهاد و سازمانهای دولتی در حوزه افراد دارای معلولیت با هدف همکاری در تحقق حقوق افراد دارای معلولیت برنامه ریزی شده است.
وی اضافه کرد: با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود در سطح منطقه، سازمان‌های دولتی و تشکل‌های مردمی بخشهای اجرایی برنامه در ۸ عنوان اجرا شد که شامل گفتگو در شهر، استیج ، بازیهای دورهمی، نمایشگاه دستاوردهای افراد دارای معلولیت،میز سلامت، عضوگیری کانون معلولان، ارائه برنامه‌های هنری توسط افراد دارای معلولیت و اجرای برنامه های خلاقانه نیز بود.
خداوردی افزود: تلاش ما در مجموعه شهرداری منطقه ۲۲ بر این است تا به منظور حمایت و فراهم کردن فرصت‌های برابر برای حضور اجتماعی شهروندان توان‌یاب و فعالیت بیش از پیش آنها در جامعه، فضاهای شهری منطقه نیز با همکاری حوزه‌های تخصصی مناسب سازی شود.
وی با بیان اینکه نقص جسمانی و برخی محدودیت‌های جسمی حرکتی معلولان مانع از مشارکت اجتماعی آنها نمی‌شود، خاطرنشان کرد: عزیزان توان‌یاب ظرفیت‌های بالقوه فراوانی دارند که برای بالفعل کردن آنها باید از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات استفاده کرد تا شاهد شکوفایی این قشر در جامعه باشیم.
گفتنی است؛ این برنامه با مشارکت شهرداری منطقه ۲۱، انجمن دفاع از حقوق معلولان ایران، اداره بانوان، اداره ورزش و کانون سلامت محور معلولین در مجتمع فرهنگی امام علی(ع) همراه با پذیرائی و شام برگزار شد. در این برنامه از ۷ نفر از نخبگان دارای معلولیت منطقه۲۲ تقدیر شد.

انتهای پیام/