احداث هتل فوتبال در کمتر از یک سال/ بهره‌برداری از ساختمان رختکن تا خردادماه
احداث هتل فوتبال در کمتر از یک سال/ بهره‌برداری از ساختمان رختکن تا خردادماه

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، آیین بهره برداری از هتل فوتبال صبح امروز – شنبه ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۲- با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، هادی حق بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، محمدامین توکلی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، آیین بهره برداری از هتل فوتبال صبح امروز – شنبه ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۲- با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، هادی حق بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، محمدامین توکلی زاده معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران، مسعود حق لطفی مدیرعامل سازمان عمران مناطق شهرداری تهران و جمعی دیگر از مدیران عرصه ورزش و مدیریت شهری برگزار شد.


مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در ابتدای این مراسم اظهار کرد: باید در حوزه فوتبال هتل های زیادی در مجموعه های ورزشی تیم ها ساخته شود و فدراسیون فوتبال نیز باید کارهای مهم تری در این زمینه در سراسر کشور انجام دهد. فدراسیون فوتبال امروز هتل سوم را توسط وزارت ورزش و شهرداری تهران به بهره برداری رساند. بنا است که این هتل ها در اختیار باشگاه های فوتبال متقاضی نیز قرار بگیرد.


هادی حق بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران نیز گفت: از شهردار تهران و رئیس فدراسیون فوتبال به خاطر نگاه‌شان به مقوله ورزش تشکر می کنم. در سالی که گذشت توجه ویژه ای به مقوله ورزش وجود داشت. مجموعه ای که در ابتدا ساخت آن شروع شد به لحاظ فنی و ساختاری مشخصات دیگری داشت و خوشحالیم که با یک نگاه عمیق تغییراتی در احداث طرح ایجاد شد و با تاکید شهردار تهران‌ شاهد یک مجموعه هتل کامل با امکانات مناسب هستیم و همه این اقدامات در قالب یک تفاهم نامه همکاری انجام شد.


مسعود حق لطفی مدیرعامل سازمان عمران مناطق شهرداری تهران نیز در این مراسم بیان کرد: این پروژه از ابتدای سال ۱۴۰۲ با دستور شهردار تهران در زمینی به مساحت ۳۷۵ متر در سه طبقه با کاربری هتل آغاز شد.


وی افزود: شهرداری در این پروژه ۴ سازه از جمله ساختمان نگهبانی، هتل و موتور خانه ساخته است. محوطه‌سازی در ۳۰۰ متر طول انجام شده و در کنار آن یک رختکن ۵۶۰ متری در حال ساخت است که تاکنون پیشرفت ۵۰ درصدی داشته است.


به گفته حق‌لطفی؛ این پروژه با هزینه ای در حدود ۳۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد و امیدواریم ساختمان رختکن نیز در خردادماه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

گفتنی است؛ در این مراسم همچنین امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال، حسین عبدی سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان، محمدمهدی نبی سرپرست تیم ملی فوتبال، سعید الهویی مربی تیم ملی فوتبال، مجید جلالی پیشکسوت فوتبال، ابراهیم شکوری بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس و احسان محمدی رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی فدراسیون فوتبال حضور داشتند.


انتهای پیام/