تقدیر از مرضیه علی شناس به عنوان بانوی کارآفرین برتر در اجلاس بانوان کارآفرین
تقدیر از مرضیه علی شناس به عنوان بانوی کارآفرین برتر در اجلاس بانوان کارآفرین
اجلاس بانوان کارآفرین با رویکرد حمایت از اشتغال بانوان برای نخستین بار در کشور توسط هلدینگ فرصت طلایی برتر آریایی در شهر شیراز برگزار شد و از مرضیه علی شناس به عنوان بانوی کارآفرین برتر در اجلاس بانوان کارآفرین تقدیر شد.

به گزارش آرمانشهر فارس، اجلاس بانوان کارآفرین با رویکرد حمایت از اشتغال بانوان برای نخستین بار در کشور توسط هلدینگ فرصت طلایی برتر آریایی در شهر شیراز برگزار شد.
به گفته دکتر مهدی تعبدی، دبیر اجرایی اجلاس بانوان کارآفرین و رئیس هیئت مدیره هلدینگ فرصت طلایی برتر آریایی علت برگزاری این اجلاس در شهر شیراز به این دلیل بوده که شیراز دارای ظرفیت های خوبی در حوزه بانوان کارآفرین است.
یکی از این بانوان کارآفرین که در این اجلاس مورد تقدیر قرار گرفت، خانم مرضیه علی شناس بود که دارنده مدرک تخصصی گریم- ناخن و تتو از آکادمی گریماس هلند است و تمامی مدارک تخصصی فنی حرفه ای را در زمینه آرایش ابرو، شنیون، کوتاهی، پوست و مو، ناخن و گریم و میکاپ را دارا می باشند.
وی که مدیریت سالن زیبایی ونوس را در حال حاضر در شهر شیراز بر عهده دارد، فعالیت خود را از سال 1384 شروع کرده و از سال 1396 هم شروع به تدریس کرده است.

هلدینگ فرصت طلایی برتر آریایی
در حاشیه برگزاری اجلاس بانوان کارآفرین که توسط هلدینگ فرصت طلایی برتر آریایی در شهر شیراز برگزار شد، از خانم علی شناس به عنوان بانوی موفق کارآفرین با جام زرین مدیریت و لوح تقدیر ویژه این اجلاس، تجلیل به عمل آمد.
همچنین در این اجلاس، گواهینامه سنتی منت هلند و گواهی نامه مدیریت با تایید سازمان صنعت و معدن به وی اهدا شد.
لتزم به ذکر است که هلدینگ فرصت طلایی برتر آریایی در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و تندیس به رسم یادبود از بانوان کارآفرین تقدیر و تجلیل به عمل آورد و با حضور مسئولان استان فارس از جمله دکتر سیده مریم حسینی، رئیس کمیته محرومیت زدایی شورای اسلامی شهر شیراز، مهندس احمدی، مهندس روح الله شجاعیان و مهندس صادقی، اعضای شورای اسلامی شهر صدرا و خانم دکتر حسین زاده، فعال حوزه زنان در مجلس شورای اسلامی از سرکار خانم مرضیه علی شناس؛ بانوی کارآفرین موفق شهر شیراز تجلیل شد و گواهی نامه مدیریت با تایید صنعت و معدن به وی اهدا گردید.