دستگاه‌های دولتی بدهی خود به شهرداری زاهدان را پرداخت کنند
دستگاه‌های دولتی بدهی خود به شهرداری زاهدان را پرداخت کنند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر  از زاهدان صفایی در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار کرد: اداراتی که شهرداری بدهی دارند با شرایط خوب و تسهیلات ویژه اقدام به پرداخت هزینه های مربوطه داشته باشند و اگر از مهلت بگذرد و شهرداری برای دریافت بدهی خود اقدام کند دیگر شامل تسهیلات نخواهد بود. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر  از زاهدان صفایی در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار کرد: اداراتی که شهرداری بدهی دارند با شرایط خوب و تسهیلات ویژه اقدام به پرداخت هزینه های مربوطه داشته باشند و اگر از مهلت بگذرد و شهرداری برای دریافت بدهی خود اقدام کند دیگر شامل تسهیلات نخواهد بود.

 

 

معاون مالی و اقتصادی شهرداری زاهدان افزود: ۳۰۰ میلیارد تومان در کمیسیون ۷۷ آرای قطعی صادر کردیم.

وی گفت: تا کنون شهرداری زاهدان در خصوص آن دسته از آرای قطعی صادره از کمیسیون ماده ۷۷ که مهلت قانونی آنها به اتمام رسیده است با توجه به مفاد قانون مذکور اقدام کرده است.

این مسؤول افزود: با توجه به وجود برخی مشکلات مالی در دستگاه‌های دولتی، شهرداری زاهدان این آمادگی را دارد تا راههای تسهیل در پرداخت این بدهی ها را برای آنها فراهم کند و دستگاه های دولتی بدهکار جهت اخذ موافقت‌های لازم به شهرداری مراجعه کنند.

وی بیان کرد: طی دو سال اخیر سرآمد سرانه حدود ۲۰۰ هزار تومان و در برخی مواقع زیر ۲۰۰ هزار تومان است که درآمد ناچیز است و امکان ارائه خدمات مطلوب وجود ندارد و باید به سمت افزایش درآمد زایی برویم و میزان وصولی درآمد ها رو افزایش دهیم.

معاون سرمایه گذاری و توسعه سرمایه انسانی شهرداری نیز در این نشست اظهار کرد: شهرداری ارگانی درامدی هزینه است و درآمد و هزینه شهرداری به همکاری و مشارکت شهروندان بستگی دارد.

خلیل الله صاحبداد زهی افزود: اگر شهروندان به تکلیف خود عمل کنند قطعا حقوق قانونی خود را دریافت می کنند شهر زاهدان با اینکه جز کلان شهرها است اما مشارکت در زمینه توسعه و عمران شهر از ناحیه مردم باید بیش از پیش تقویت شود.

وی گفت: امسال بودجه عمرانی شهر زاهدان ۴۱۰ میلیارد تومان است که اگر محقق شود و شهروندان نیز در زمینه تکالیف خود به درستی اقدام کنند امکان ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان فراهم خواهد شد.

منبع فارس