اجرای طرح جمع آوری زوائد بصری و ساماندهی تبلیغات در منطقه ۹ کرج
اجرای طرح جمع آوری زوائد بصری و ساماندهی تبلیغات در منطقه ۹ کرج

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، حسین عطایی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اعلام این خبر گفت: طی عملیات ضربتی موانع و زوائد فیزیکی بدون مجوز در سطح منطقه که موجب ایجاد سیمای نازیبای شهری شده بود، جمع آوری شد. وی، با بیان اینکه حذف زوائد بصری از فضاهای عمومی احترام به […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

حسین عطایی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اعلام این خبر گفت: طی عملیات ضربتی موانع و زوائد فیزیکی بدون مجوز در سطح منطقه که موجب ایجاد سیمای نازیبای شهری شده بود، جمع آوری شد.

وی، با بیان اینکه حذف زوائد بصری از فضاهای عمومی احترام به حقوق شهروندی و فراهم آوردن محیطی ایده آل برای زندگی شهروندان است، گفت: هدف از اجرای این طرح ساماندهی فضاهای شهری و رفع آلودگی‌های بصری است و در اجرای طرح  علاوه بر انواع تابلوهای غیر مجاز ال ای دی، هشتی، پرچم های تبلیغاتی  بادبانی ساحلی و سامورایی و پلاکاردهای غیر مجاز  که زمینه ساز بروز آسیب های بصری در شهر می باشند، از سطح منطقه جمع آوری شدند.

عطایی محل اجرای طرح مذکور را از چهارراه طالقانی تا میدان توحید، خیابان شهیدبهشتی، امیری، آبان و خیابان  فاطمی  ذکر کرد و افزود: اجرای این طرح با همت حوزه خدمات شهری و زیباسازی  منطقه انجام شد.

وی در ادامه از شناسایی معابر بدون نام  و فاقد تابلو خبر داد و گفت: تعویض تابلوی معابری که احتیاج به این امر دارند نیز با مطرح شدن در کمیته فرعی و اصلی نامگذاری معابر در حال اجرا می‌باشد که بزودی در این مسیرها نصب خواهد شد.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: موضوع پایه چراغ‌ها، تابلوها و چراغ‌های نور افکن و زوائد بصری ساختمان‌ها و مراکز خریدی که بدون مجوز از سوی صاحبان مشاغل، مقابل ملک نصب شده‌اند نیز از سوی حوزه مذکور با ارسال اخطاریه پیگیری می‌شود.

منتشر شده درتاریخ ۲۹ مهر ماه ۱۴۰۲