اجرای طرح انضباط شهری در سراسر خیابان حافظ در منطقه ۱۱
اجرای طرح انضباط شهری در سراسر خیابان حافظ در منطقه ۱۱

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، صبح امروز، شنبه، ۹ دی، عوامل اجرایی شهرداری منطقه ۱۱ به منظور ساماندهی دستفروشان و رفع سد معبر از خیابان حافظ در محل حاضر شدند و طرح ضربتی رفع سد معبر در این خیابان از خیابان هاتف تا […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، صبح امروز، شنبه، ۹ دی، عوامل اجرایی شهرداری منطقه ۱۱ به منظور ساماندهی دستفروشان و رفع سد معبر از خیابان حافظ در محل حاضر شدند و طرح ضربتی رفع سد معبر در این خیابان از خیابان هاتف تا میدان حسن‌آباد به اجرا درآمد.

سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه دراین‌باره توضیح داد: طرح انضباط شهری در این خیابان با هدف آزادسازی معابر و شریان‌های اصلی در سرتاسر خیابان حافظ به اجرا درآمد که یکی از مطالبات مردمی برای برخورد با سد معبر پیاده‌رو و معابر شهری بود.

وی افزود: تسهیل در عبور و مرور شهروندان، بهسازی تصویر بصیری شهر و آزادسازی معابر از دیگر اهداف اجرای این طرح به شمار می‌رود.

بر اساس این گزارش این اقدام با اعزام ۱۰ نفر نیروی معبربان از مناطق ۱۲ و ۱۵، استقرار ۱۰ نفر نیروی معبران از خود منطقه ۱۱ و استقرار ۱۰ نفر نیروی یگان امداد صورت گرفت و طی آن نسبت به ساماندهی و جمع‌آوری ۸۰ واحد صنفی و ۳۰ مورد بساط‌گستر، همچنین ۴ مورد چرخ‌دستی نیز انجام شد.

انتهای پیام/