کاهش بار ترافیکی بافت غرب و شمال‌غرب تبریز با اتمام اتصال خیابان صنعتگران به مایان
کاهش بار ترافیکی بافت غرب و شمال‌غرب تبریز با اتمام اتصال خیابان صنعتگران به مایان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۶ تبریز از کاهش بار ترافیکی بافت غرب و شمال‌غرب این کلان‌شهر با مسیرگشایی و اتصال خیابان صنعتگران به خیابان مایان خبر داد. به گزارش شهریار، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای تأمین رفاه، آسایش و جلب رضایتمندی شهروندان و به منظور […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۶ تبریز از کاهش بار ترافیکی بافت غرب و شمال‌غرب این کلان‌شهر با مسیرگشایی و اتصال خیابان صنعتگران به خیابان مایان خبر داد.

به گزارش شهریار، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای تأمین رفاه، آسایش و جلب رضایتمندی شهروندان و به منظور اجرا و تأمین زیرساخت های اصولی معابر در سطح منطقه، در حال حاضر عملیات مسیرگشایی ۲۴ متری صنعتگران، کوی اطلس به طرف مایان توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز درحال اجراست.

وی با بیان اینکه این مسیرگشایی، خیابان‌های صنعتگران و مایان را به هم  متصل می‌کند، ادامه داد: با اتمام این پروژه شاهد کاهش بار ترافیکی و تسهیل تردد در معابر بافت مرکزی شهر خواهیم بود. یکی دیگر از اهدف عمده این پروژه، کاهش بار ترافیک این منطقه تعریف شده است.

وی در ادامه افزود: این عملیات با اعتباری افزون بر ۲۰ میلیارد ریال با هدف مسیرگشایی این خیابان در حال اجراست که خوشبختانه شاهد پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی این پروژه هستیم.

شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه خاطرنشان کرد: پیش از این، عملیات خاکبرداری این مسیر به طول ۴۵۰ متر و عرض ۲۴ متر صورت گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه اقدامات ساماندهی معابر سطح منطقه با هدف تسهیل در رفت و آمدی ایمن، ایجاد بستری مناسب جهت رضایتمندی ساکنین و روان شدن ترافیک صورت می گیرد، تصریح کرد: به دلیل واقع شدن این معبر در محدوده صنعتی و با توجه به لزوم رسیدگی به وضعیت کیفی آن، عملیات ساماندهی و بهسازی این خیابان با اقدامات متعدد عمرانی همچون خاک برداری، زیرسازی و اجرای روکش آسفالت و جدولگذاری در دستور کار معاونت عمرانی قرار گرفته است.