اجرای دیوار ساحلی محله کرهرود با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان
اجرای دیوار ساحلی محله کرهرود با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری اراک، محمد رضایی اظهار کرد: اجرای دیوار ساحلی یکی از مطالبات شهروندان ساکن در محله‌های کرهرود، سنجان، کوی ابوالفضل (ع) و خیابان طالقانی است. وی افزود: در این راستا مجموعه مدیریت شهری اراک، پروژه اجرای دیوار ساحلی محله […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری اراک، محمد رضایی اظهار کرد: اجرای دیوار ساحلی یکی از مطالبات شهروندان ساکن در محله‌های کرهرود، سنجان، کوی ابوالفضل (ع) و خیابان طالقانی است.

وی افزود: در این راستا مجموعه مدیریت شهری اراک، پروژه اجرای دیوار ساحلی محله کرهرود را با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال در دست اجرا دارد.

مدیر منطقه سه شهرداری اراک با بیان اینکه اجرای این پروژه به دلیل قرار گرفتن در بافت شهری مناطق مسکونی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: از مزایای اجرای دیوار ساحلی می‌توان به جلوگیری از خسارات ناشی از سیلاب، هدایت آب و حفاظت از مناطق نزدیک رودخانه اشاره کرد.

وی خاطر نشان کرد: برای اینکه مشکل دیوار ساحلی در منطقه سه کامل مرتفع گردد به اعتباری در حدود ۳,۵۰۰ میلیارد ریال نیاز است که طبق آخرین رأی دیوان عدالت اداری باید آب منطقه‌ای نسبت به اجرای آن اقدام کند.