اجرای تمهیدات ترافیکی منطقه ۱۵ به منظور روان‌سازی تردد در محدوده سرای ایرانی
اجرای تمهیدات ترافیکی منطقه ۱۵ به منظور روان‌سازی تردد در محدوده سرای ایرانی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علیرضا اسکندری گفت: در راستای تسهیل تردد شهروندان و کاهش بار ترافیکی معابر محدوده سرای ایرانی، اقدامات کارشناسی متنوعی توسط این معاونت در دستور کار قرار گرفت. به گفته وی؛ انسداد درب تقاطع بلوار نیکوعمل و خیابان ۱۵ […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علیرضا اسکندری گفت: در راستای تسهیل تردد شهروندان و کاهش بار ترافیکی معابر محدوده سرای ایرانی، اقدامات کارشناسی متنوعی توسط این معاونت در دستور کار قرار گرفت.

به گفته وی؛ انسداد درب تقاطع بلوار نیکوعمل و خیابان ۱۵ متری اول، جانمایی درب ورودی و خروجی مجموعه سرای ایرانی از خیابان قدیانی، سرپوشیده کردن نهر ابتدای بلوار نیکوعمل جهت افزایش سطح سواره‌رو و  نصب ۶۰ تابلوی توقف ممنوع و استوانه و بشکه ایمنی در بلوار نیکوعمل و خیابان قدیانی در تمام طول مجموعه سرای ایرانی از جمله این اقدامات است.

اسکندری اضافه کرد: عوامل حوزه ترافیکی به منظور هدایت خودروها به پارکینگ مجموعه، عدم توقف‌های غیرمجاز و تفکیک ورودی و پارکینگ موتور سیکلت ها در محل مسقر شدند.

سرپرست معاونت حمل و  نقل و ترافیک منطقه افزود: طرح اصلاح هندسی جابجایی دوربرگردان در دسترسی محلی مقابل خیابان نیکو و بازگشایی خیابان مذکور جهت تسهیل در خروج وسایل نقلیه شهرک مسعودیه به سمت بزرگراه امام رضا(ع) در دست اقدام است که پس از جابجایی درختان معبر عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/