اجتماع ۲۵۰۰ نفری دختران نوجوان در مهدیه تهران
اجتماع ۲۵۰۰ نفری دختران نوجوان در مهدیه تهران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه با تأکید بر لزوم احیای ارزش‌ها و سلوک فاخر و مقدس سردار سلیمانی گفت: هم‌زمان با چهارمین سالروز شهادت شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی، شهرداری منطقه ۱۱ با برگزاری ویژه‌برنامه‌های فرهنگی میزبان شهروندان است. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه با تأکید بر لزوم احیای ارزش‌ها و سلوک فاخر و مقدس سردار سلیمانی گفت: هم‌زمان با چهارمین سالروز شهادت شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی، شهرداری منطقه ۱۱ با برگزاری ویژه‌برنامه‌های فرهنگی میزبان شهروندان است.

موسوی به برگزاری اجتماع ۲۵۰۰ نفری دختران نوجوان با شعار شهید القدس در مهدیه تهران اشاره کرد و افزود: این اجتماع با رویکرد تبیین رسالت و آرمان‌های سردار سلیمانی و ارتقای بینش نسل جوان در مهدیه تهران واقع در منطقه ۱۱ به اجرا درآمد.

حمیدرضا عموزاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه درباره دیگر برنامه‌های این منطقه در این حوزه توضیح داد: حضور شهروندان در گردهمایی «به وقت عاشقی» در شب ۱۳ دی‌ماه، هم‌زمان با لحظه زمان شهادت سردار دلها در میدان فلسطین از جمله این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های منطقه افزود: برپایی چایخانه هیأت محبان رضا (ع) به این مناسبت در بوستان دانشجو، حمایت از مساجد، حسینیه‌ها، سرای محلات و مجتمع جنگروی برای اجرای برنامه‌ها، برگزاری ایستگاه صلواتی، اجرای پویش سرود شهیدالقدس در فضای مجازی همراه با اجرای میدانی، اهدای گل به دختران و بانوان در شب میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) به نیت سردار سلیمانی و… را می‌توان از اهم برنامه‌های این مناسبت برشمرد که از ۱۱ دی ماه آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.

انتهای پیام/