شهردار منطقه ۵ پس از انتصاب به نظارت مستقیم از سطح منطقه پرداخت
شهردار منطقه ۵ پس از انتصاب به نظارت مستقیم از سطح منطقه پرداخت

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، شب گذشته داود گودرزی «شهردار جدید منطقه» پس از پایان آیین تکریم و معارفه و بدرقه مهمانان به دیدار خانواده شهید عزیز مدافع حرم محمدخانی شتافت و در این دیدار که با همراهی محمد جواد تاجیک رییس […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، شب گذشته داود گودرزی «شهردار جدید منطقه» پس از پایان آیین تکریم و معارفه و بدرقه مهمانان به دیدار خانواده شهید عزیز مدافع حرم محمدخانی شتافت و در این دیدار که با همراهی محمد جواد تاجیک رییس سازمان بهشت زهرا (س) و جمعی از معاونین و مدیران شهری با پدر و مادر شهید به گفتگو پرداخت.

شهید محمد حسین محمد خانی، فعال فرهنگی و عضو بسیج دانشجویی، دانشجوی ترم آخر رشته مدیریت فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات بود که در سال ۱۳۹۴ در سوریه به فیض شهادت نایل آمد.

گودرزی سپس در یک بازدید ۴ ساعته از محورها، شبکه بزرگراهی و بخش شمالی منطقه بازدید و با حضور در برخی ستادهای برف روبی در نواحی ۱ و ۳ ضمن خداقوت به همکاران از نزدیک بر روند خدمت رسانی به شهروندان در شب برفی و سرد نظارت نمود.

او همچنین به صورت سر زده با حضور در گرمخانه آقایان منطقه ۵ در شهرک نفت از روند خدمت رسانی به مددجویان و پناه جویان در این مرکز اجتماعی نیز آشنا شد.

همچنین شهردار منطقه ۵، از مرکز مانیتورینگ کنترل ترافیک شهرداری منطقه نیز بازدید و از نزدیک در جریان اقدامات و میزان اشرافیت تصویری مدیریت شهری منطقه در شبکه معابر و بزرگراهی قرار گرفت.

انتهای پیام/