۹ شهرداری کشور ارتقاء درجه گرفتند
۹ شهرداری کشور ارتقاء درجه گرفتند
معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از ارتقاء درجه ۹ شهرداری و ابلاغ آن از سوی وزیر کشور به استانداری های ذیربط پس از بررسی مدارک و مستندات مربوط به درجه بندی در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در این سازمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، حسین رجب صلاحی با اعلام این خبر گفت: درجه شهرداری فریدونکنار در استان مازندران به ۸ ارتقاء یافت.
 
وی ادامه داد: درجه شهرداری ملکان در استان آذربایجان شرقی به ۷ ارتقاء پیدا کرد.
 
وی اضافه کرد: درجه شهرداری نیکشهر در استان سیستان و بلوچستان هم به ۶ ارتقاء یافت.
 
معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور همچنین اعلام کرد: درجه شهرداری های جوزدان در استان اصفهان، عشق آباد در استان خراسان جنوبی و انابد در استان خراسان رضوی  به ۴، درجه شهرداری های علی اکبر در استان سیستان و بلوچستان، سپید دشت در استان لرستان و تخت در استان هرمزگان  به ۳ ارتقاء پیدا کرد.

 رجب صلاحی اضافه کرد : از ابتدای سال جاری تا کنون ۳۱ شهرداری ارتقاء درجه یافته‌اند.

لازم به ذکر است بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آنها گذشته، می توانند پیشنهاد ارتقاء درجه خود را پس از تائید استانداری به معاونت امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارسال نمایند.
         
 ارتقاء درجه شهرداری ها به استناد تبصره (۳) ماده (یک) آئین نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب (۱۳۷۰/۴/۱) هیات وزیران و اصلاحیه های بعدی آن و بر اساس شیوه نامه و عوامل ناظر بر درجه بندی شهرداری ها که طی نامه شماره (۳۴۷۹ مورخ ۹۴/۱/۱۹) به تائید سازمان مدیریت و برنامه ریزی وقت کشور رسیده، انجام شده است