لایروبی و پاکسازی بیش از ۳۴ هزار متر طول از انهار و کانال‌های سطح منطقه ۱۷
لایروبی و پاکسازی بیش از ۳۴ هزار متر طول از انهار و کانال‌های سطح منطقه ۱۷

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۷، رضا سیفی شهردار منطقه با اشاره به لایروبی انهار سطح منطقه، گفت: لایروبی انهار و کانال های سطح منطقه یکی از خدمات معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه است که همواره و مستمر توسط عوامل اجرایی خدوم و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۷، رضا سیفی شهردار منطقه با اشاره به لایروبی انهار سطح منطقه، گفت: لایروبی انهار و کانال های سطح منطقه یکی از خدمات معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه است که همواره و مستمر توسط عوامل اجرایی خدوم و پرتلاش این معاونت انجام می شود تا در فصل بارش از بروز هر گونه آب گرفتگی و آب ماندگی سطح معبر جلوگیری شود.

شهردار منطقه ۱۷ تصریح کرد: به همین سبب، علاوه بر لایروبی مستمر انهار که طبق برنامه ریزی انجام می شود، طی  هفته گذشته، ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر طول از انهار و ۲۲ هزار متر طول از کانال های سطح منطقه لایروبی و پاکسازی شده است.

سیفی اظهار کرد: با توجه به اوضاع جوی و بارندگی های اخیر، عوامل اجرایی خدمات شهری منطقه در حالت آماده باش کامل بودند و خدمات لازم را در اسرع وقت و از زمان شروع بارندگی انجام دادند تا از هر گونه آب گرفتگی احتمالی جلوگیری به عمل آورند. طبق گزارشات واصله از سطح منطقه هیچ گونه آب گرفتگی در منطقه مشاهده نشد.

لازم به ذکر است شهروندان گرامی می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه آب گرفتگی از طریق سامانه ۱۳۷ تماس گرفته تا در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل اقدام شود.

انتهای پیام/