اتمام جدول گذاری امتداد جاده جوان به طول یک کیلومتر
اتمام جدول گذاری امتداد جاده جوان به طول یک کیلومتر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون فنی وعمرانی شهرداری منطقه ۳ تبریز از اتمام عملیات جدول گذاری جاده جوان در راستای تعریض و بازگشایی امتداد این جاده و ساماندهی ورودی شرقی ورزشگاه یادگار امام(ره) خبر داد.  به گزارش شهریار، محمودرضا بنائی ضمن اعلام این خبر گفت: عملیات تعریض و همچنین بازگشایی امتداد خیابان جوان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون فنی وعمرانی شهرداری منطقه ۳ تبریز از اتمام عملیات جدول گذاری جاده جوان در راستای تعریض و بازگشایی امتداد این جاده و ساماندهی ورودی شرقی ورزشگاه یادگار امام(ره) خبر داد.

 به گزارش شهریار، محمودرضا بنائی ضمن اعلام این خبر گفت: عملیات تعریض و همچنین بازگشایی امتداد خیابان جوان به طول ۳۵۰ متر وعرض ۳۵ متر در حال انجام است که در این راستا جدول گذاری سمت شرقی این جاده به طول یک کیلومتررو به اتمام است.

وی افزود: در این راستا علاوه بر بازگشایی امتداد جاده جوان به طول ۳۵۰ متر ، با جابجایی دال های بتنی کناره مسیر این جاده نیز به عرض ۳ متردر حال تعریض است.

وی ادامه داد: با اجرای عملیات عمرانی در ضلع شرقی ورزشگاه یادگار امام، خیابان جوان به عنوان مسیر دسترسی به استادیوم به طول ۸۵۰ متر افزایش و عرض آن تا ۳۵ متر تعریض می‌شود.

بنائی همچنین با اشاره به اینکه با بازگشایی امتداد خیابان جوان و جدول گذاری ضلع شرقی آن، آب های سطحی ناشی از نزول باران و جاری از بالادست اتوبان کسایی نیز مهار خواهد شد گفت: به هنگام نزول باران، گل و لای  تپه ها به خیابان جوان و اتوبان کسایی سرریز و باعث ایجاد چهره نازیبا در این منطقه می‌شود که با انجام عملیات عمرانی و احداث کانال در این منطقه ، آب‌های سطحی به داخل کانال‌ها هدایت خواهند شد.