ابراز تمایل چینی‌ها برای سرمایه‌گذاری در حوزه تفریح اصفهان + فیلم
ابراز تمایل چینی‌ها برای سرمایه‌گذاری در حوزه تفریح اصفهان + فیلم

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، شاید کالبد اصفهان را نقش جهان، سی‌وسه پل، عالی‌قاپو، پارک ناژوان و کوه صفه ساخته باشد، اما روح این شهر با خنده‌های مردمانش جان گرفته است؛ کدام شهر ایران را سراغ دارید که همچون اصفهان در شرق، شهری از بازی‌ها داشته باشد، در جنوب، کوهی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاید کالبد اصفهان را نقش جهان، سی‌وسه پل، عالی‌قاپو، پارک ناژوان و کوه صفه ساخته باشد، اما روح این شهر با خنده‌های مردمانش جان گرفته است؛ کدام شهر ایران را سراغ دارید که همچون اصفهان در شرق، شهری از بازی‌ها داشته باشد، در جنوب، کوهی استوار، در غرب بهشتی از بیشه‌های سبز و در شمالش میدان‌گاهی برای هیجان‌طلبی ورزش‌دوستان و فوتبال‌خواهان؟

اما در این نیمه‌جهان، شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان از سال ۱۳۷۷ توفیق‌دار شد تا سهمی مؤثر در تفریح و سرگرمی این دیار داشته باشد و عهده‌دار ساخت، توسعه، مدیریت و تأمین امنیت ابرسازه‌های تفریحی و اماکن سیاحتی اصفهان شود.

این شرکت ۲۴ ساله، امروز والد مجموعه‌های بزرگ‌تری است که از دل هرکدامشان حس خوب نشاط و میل باهم بودن دیده می‌شود، «مجموعه بزرگ گردشگری صفه»، «تله‌سیژ ناژوان» و «مجموعه شهر رویاها» ماحصل تلاشی بی‌وقفه برای تبدیل اصفهان به شهر زندگی است.

به منظور تجهیز وسایل بازی شهربازی در مجموعه گردشگری صفه، گروهی از کشور چین برای مشارکت در این حوزه در اصفهان حضور پیدا کردند و طی بازدید از مجموعه با مسئولان مربوطه وارد مذاکره شدند.

سعید ساکت، مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان در حاشیه این بازدید اظهار کرد: امروز یک گروه فنی مهندسی از کشور چین وارد اصفهان شدند و طی سه روز فعالیت نقطه‌گذاری‌های مربوط به توسعه ظرفیت‌های تفریحی را مورد مطالعه و بررسی قرار دادند.

منصور خان‌بانی، رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: فاز دوم پروژه شهر رویاها پیگیری شد که خروجی خوبی داشت، امیدوارم در ادامه به نتیجه مطلوب و مورد نظر برسیم.

سیدامیر سامع، نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در حوزه سرمایه‌گذاری تنها تأمین منابع مالی مورد توجه نیست، بلکه هنگام مشارکت، به‌ویژه در بخش تفریح شخصی که سازنده دستگاه‌ها است دقت نظر در خصوص به‌روز بودن دستگاه‌ها را دارد تا این کسب‌وکار ادامه پیدا کند.

جک، قائم‌مقام شرکت چینی فعال در حوزه ابربازی‌های تفریحی با اشاره به شهربازی اصفهان اظهار کرد: علاقه داریم تا برای راه‌اندازی دستگاه در این شهربازی با شهر اصفهان همکاری داشته باشیم.