تداوم بازنگری‌ها در خطوط ناوگان حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲
تداوم بازنگری‌ها در خطوط ناوگان حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، سید فرهاد خدابخشی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه گفت: با توجه به لزوم بازنگری خطوط حمل و نقل عمومی در سطح منطقه، مطالعات تغییر مسیر خطوط با هدف بهینه سازی مسیر و کارآمد نمودن […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، سید فرهاد خدابخشی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه گفت: با توجه به لزوم بازنگری خطوط حمل و نقل عمومی در سطح منطقه، مطالعات تغییر مسیر خطوط با هدف بهینه سازی مسیر و کارآمد نمودن خط، کاهش زمان انتظار مسافر و کاهش زمان سر فاصله اعزام ناوگان و به دنبال آن افزایش رضایتمندی شهروندان در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه قرار گرفت. این بازنگری‌ها با استناد به مطالعات مشاور ترافیکی منطقه و تصویب در کمیته‌های تخصصی محلی – منطقه‌ای، به مرحله اجرا خواهند رسید.

وی افزود: در راستای بازبینی خطوط حمل و نقل عمومی منطقه و نیاز سنجی‌های صورت پذیرفته توسط کارشناسان اداره حمل و نقل عمومی این معاونت، تغییر مسیر خط ۳۲۴ با موضوع خدمات رسانی در محله آبشار ایستگاه کوهستان و شهرک نمونه در خیابان شهید مکری به خدمات رسانی در سطح پوشش خط اتوبوس ۳۲۴ (شهید باقری به مترو ورزشگاه آزادی) در مسیر رفت و برگشت مورد تصویب قرار گرفت.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲ عنوان کرد: همچنین موقعیت محل ایستگاهی خط اتوبوس دهکده المپیک به مترو صادقیه با کد ۳۲۸ که پیش‌تر به دلیل عملیات فنس کشی کارگاهی ایستگاه مترو دهکده المپیک تخلیه شده بود در محل پایانه دهکده مصوب و موافقت شد.

وی یادآور شد: با توجه به نیاز سنجی‌ها بررسی‌های صورت گرفته توسط اداره تاکسیرانی معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه موضوع تعبیه و جانمایی محل ایستگاه تاکسی خط سه راه پارس خودرو- کاج و همچنین خط مترو چیتگر به بلوار هاشم‌زاده -کاج در بلوار شهید زینعلی ابتدای خیابان سروستان یازدهم و ابتدای خیابان سروستان دوازدهم تصویب و مورد موافقت قرار گرفت.

خدابخشی در پایان گفت: همچنین با توجه به درخواست شهروندان و تاکسیرانان در بلوار دهکده المپیک سه راه زیبادشت با تعبیه و جانمایی ایستگاه میانی تاکسی جهت جابجایی مسافران فلکه صادقیه موافقت شد.

انتهای پیام/