آگهی مناقصه فروش و شارژ کارت بلیت الکترونیکی اتوبوسهای شرکت واحداتوبوسرانی تبریز و حومه
آگهی مناقصه فروش و شارژ کارت بلیت الکترونیکی اتوبوسهای شرکت واحداتوبوسرانی تبریز و حومه

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز وحومه به استناد مجوز صادره درنظر دارد امورمربوط به فروش و شارژ کارت بلیت الکترونیکی خود را از طریق مناقصه عمومی با شرایط ذیل بمدت یکسال شمسی به شرکتهای واجد شرایط که دارای گواهی صلاحیت فعالیت از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی باشند […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز وحومه به استناد مجوز صادره درنظر دارد امورمربوط به فروش و شارژ کارت بلیت الکترونیکی خود را از طریق مناقصه عمومی با شرایط ذیل بمدت یکسال شمسی به شرکتهای واجد شرایط که دارای گواهی صلاحیت فعالیت از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی باشند واگذار نماید.

آگهی مناقصه فروش و شارژ کارت بلیت الکترونیکی اتوبوسهای شرکت واحداتوبوسرانی تبریز و حومه به شماره ۲۰۰۲۰۹۵۰۵۰۰۰۰۰۱۰ 

   شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز وحومه به استناد مجوز صادره درنظر دارد امورمربوط به فروش و شارژ کارت بلیت الکترونیکی خود را  از طریق مناقصه عمومی  با شرایط ذیل بمدت یکسال شمسی به شرکتهای واجد شرایط که دارای گواهی صلاحیت فعالیت از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی باشند واگذار نماید، لذا از شرکتهای دارای صلاحیت  دعوت بعمل می آید برای دریافت اسناد مناقصه مذکوراز تاریخ انتشار آگهی به سایت اینترنتی سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)  www.setadiran.ir مراجعه نمایند لازم به ذکر است کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهادات و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت انجام خواهد شد ضمناً شرکت کنندگان در مناقصه که عضو سامانه نمیباشند جهت شرکت در مناقصه باید نسبت به انجام مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاء الکترونیکی اقدام نمایند سپرده شرکت در مناقصه به شماره حساب ۲۰۱۹۰۱۱۰۲۳۰۰۸۹۰۰۰۱ نزد بانک مهر ایران شعبه ستارخان تبریز بنام شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه یا ضمانتنامه بانکی به مبالغ مذکور بنام شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با اعتبار سه ماهه.
مناقصه فروش و شارژ کارت بلیت الکترونیکی با پرداخت ۱۰/۱۸ درصد بصورت ماهانه  از  قیمت پایه ۱۰۵.۷۲۰.۲۸۷.۲۱۸  (یکصد و پنج میلیارد و هفتصد و بیست میلیون و دویست و هشتاد و هفت هزار و دویست و هیجده) ریال از محل فروش و شارژ کارت بلیت الکترونیکی به برنده مناقصه محاسبه و پرداخت خواهد شد.
تبصره: 
الف) مبنای پرداخت  حق الزحمه به برنده مناقصه تا سقف مبلغ ۱۰۵.۷۲۰.۲۸۷.۲۱۸  (یکصد و پنج میلیارد و هفتصد و بیست میلیون و دویست و هشتاد و هفت هزار و دویست و هیجده) ریال شارژ کارت بلیت بر اساس درصد پیشنهادی وی خواهد بود و برای مازاد بر ۱۰۵.۷۲۰.۲۸۷.۲۱۸  ریال برابر بندهای ب و ج محاسبه و پرداخت خواهد شد.
ب) در صورت افزایش مبلغ شارژ، از ۱۰۵.۷۲۰.۲۸۷.۲۱۸ ریال تا سقف   ۱۲۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال  با محاسبه ۲ درصد  به برنده مناقصه  بعنوان حق الزحمه پرداخت خواهد شد.
ج) مازاد بر مبلغ  ۱۲۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰  ریال  با اعمال ۴ درصد از مبلغ فروش و شارژ بعنوان حق الزحمه به برنده مناقصه محاسبه و پرداخت خواهد شد.
 
تبصره ۱) در صورت کاهش درآمد فروش و شارژ شرکت واحد تبریز در شرایط فورس ماژور و خارج از اراده طرفین،   مبنای پرداخت بر اساس درصد پیشنهادی برنده مناقصه از مبلغ  ۱۰۵.۷۲۰.۲۸۷.۲۱۸  (یکصد و پنج میلیارد و هفتصد و بیست میلیون و دویست و هشتاد و هفت هزار و دویست و هیجده)  ریال محاسبه  و پرداخت خواهد شد.
-مهلت دریافت اسناد از تاریخ انتشار آگهی ۱۴۰۲/۰۸/۰۴  روز پنجشنبه لغایت ۱۴۰۲/۰۸/۱۱  تا ساعت ۱۲:۰۰ در بستر سامانه میباشد.
– مهلت ارسال پیشنهاد قیمت تا ساعت ۱۳:۰۰ روز یکشنبه مورخه ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ 
 – زمان بازگشایی روز سه شنبه ساعت ۱۴:۰۰ مورخه ۱۴۰۲/۰۸/۲۳ 
– محل برگزاری مناقصه تبریز – میدان پنجم مرداد – اداره مرکزی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه
شرکت کنندگان در مناقصه اصل فیش واریزی یا ضمانتنامه بانکی شرکت در مناقصه را بصورت فیزیکی به امور مالی شرکت واحد واقع در میدان پنجم مرداد ساختمان اداری تحویل و رسید اخذ نمایند.
–  سپرده شرکت در مناقصه فروش و شارژ کارت بلیت الکترونیکی  واریز مبلغ ۲.۵۸۳.۶۵۸.۰۵۷  ریال بصورت نقدی به عنوان سپرده شرکت در مناقصه به شماره حساب ۲۰۱۹۰۱۱۰۲۳۰۰۸۹۰۰۰۱ نزد بانک مهر ایران شعبه ستارخان تبریز بنام شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه یا ضمانتنامه بانکی به مبالغ مذکور بنام شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز وحومه با اعتبار سه ماهه.
–  ارائه ضمانتنامه بانکی در زمان عقد قرارداد فروش و شارژ کارت بلیت الکترونیکی به مبلغ ۱۲.۹۱۴.۷۹۰.۲۸۷  ریال بعنوان تضمین قراردادها از طرف برنده مناقصه الزامی میباشد.
– با عنایت به اینکه موضوع مناقصه فروش و شارژ و مناقصه کنترل تراکنش کارت بلیت مکمل هم میباشد لذا برنده مناقصه در صورتیکه در مناقصه فروش و شارژ کارت بلیت الکترونیکی  برنده اول انتخاب نشود شرکت واحد در رد یا قبول پیشنهاد مختار میباشد و شرکت کنندگان هرگونه ایراد و ادعای بعدی را در این خصوص در مراجع اداری و قضایی را از خود سلب و ساقط می نمایند.
-برنده مناقصه مکلف است از نظر مالی توان پرداخت حداقل دوماه حقوق و مزایای نیروی بکارگیری را داشته باشد و پرداخت حقوق و مزایای نیروی بکارگیری را منوط به پرداخت صورت وضعیت از طرف کارفرما را ننماید.
– برنده مناقصه مکلف است مطابق قانون کار حق و حقوق نیروی بکار گیری شده را پرداخت نماید.
-موضوع مناقصه بصورت حجمی واگذار میگردد.
– بدیهی است شرکت در مناقصه به منزله قبول شروط وتکالیف مقرردراسناد مناقصه و آئین نامه معاملاتی شرکت واحد تبریز بوده و شرکت واحد باتصویب هیئت مدیره در رد یا قبول پیشنهادات مختاراست و هزینه درج آگهی ها به عهده برنده مناقصه خواهد بود، ضمناً مشروح شرایط مناقصه دراسناد مناقصه موجود می باشد.
 
                                                                                   شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز وحومه