آغاز فاز اجرایی طرح نوماند در منطقه ۲۲
آغاز فاز اجرایی طرح نوماند در منطقه ۲۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، محمدحسن فصی با اعلام پیاده سازی طرح نوماند در این منطقه خاطرنشان کرد: طرح نوماند در راستای حذف پدیده زباله گردی و عوامل غیرمجاز، تشویق و ترغیب شهروندان به تفکیک پسماند در مبادی تولید، بستری را برای جمع‌آوری […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، محمدحسن فصی با اعلام پیاده سازی طرح نوماند در این منطقه خاطرنشان کرد: طرح نوماند در راستای حذف پدیده زباله گردی و عوامل غیرمجاز، تشویق و ترغیب شهروندان به تفکیک پسماند در مبادی تولید، بستری را برای جمع‌آوری پسماند خشک فراهم کرده است.

وی افزود: با آغاز فاز اجرایی طرح نوماند، شهروندان منطقه ۲۲ می‌توانند با نصب نرم افزار شهرزاد و با مراجعه به بخش نوماند، درخواست خود را برای تحویل پسماندهای خشک و همچنین زمان حضور ناوگان دریافت پسماند را اعلام نمایند. همچنین شهروندان با استفاده از موجودی کیف پول در حساب کاربری خود که به ‌ازای تحویل پسماند خشک شارژ می‌شود از خدمات مختلفی بهره خواهد برد.

فصیح اعلام کرد: شهروندان می توانند با مشارکت در اجرای طرح از مزایای خرید از میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، شارژ کارت بلیت مترو، خرید مجوز تردد در محدوده طرح ترافیک، خرید از فروشگاه‌های منتخب شهروند، پرداخت کرایه تاکسی، اهدا به خیریه‌ها و حمایت از نیازمندان و بیماران استفاده نمایند.

وی تصریح کرد: با تدابیر صورت گرفته تبلیغات و اطلاع‌رسانی‌های لازم در خصوص شناسایی و چگونگی اجرای طرح نوماند و اپلیکیشن شهرزاد و خدماتی که این سوپراپلیکیشن به شهروندان ارائه می‌دهد از اول بهمن ماه به صورت اکران محیطی در نقاط پرتردد منطقه به شهروندان انجام شده است.

معاون خدمات شهری ومحیط زیست منطقه ۲۲ افزود: در این راستا معرفی اپلیکیشن شهرزاد (نوماند) و آموزش و اطلاع رسانی در خصوص نحوه نصب و درخواست به شهروندان و ساکنین این منطقه به همراه توزیع بروشور توسط کارشناسان آموزش این اداره در سطح منطقه صورت گرفت.

انتهای پیام/