آغاز عملیات همسطح سازی و جدول کشی آرامستان روضه رضوان محله تاریخی و فرهنگی قراملک
آغاز عملیات همسطح سازی و جدول کشی آرامستان روضه رضوان محله تاریخی و فرهنگی قراملک

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۶ تبریز از آغاز عملیات زیرسازی و جدول کشی آرامستان روضه رضوان در محله تاریخی و فرهنگی قراملک خبر داد. به گزارش شهریار، رضا جان فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: عملیات زیرسازی و جدول کشی آرامستان روضه رضوان در محله تاریخی و فرهنگی قراملک […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۶ تبریز از آغاز عملیات زیرسازی و جدول کشی آرامستان روضه رضوان در محله تاریخی و فرهنگی قراملک خبر داد.

به گزارش شهریار، رضا جان فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: عملیات زیرسازی و جدول کشی آرامستان روضه رضوان در محله تاریخی و فرهنگی قراملک توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز در حال اجراست.

وی افزود: عملیات زیرسازی و تسطیح آرامستان روضه رضوان به مساحت ۷۰۰ متر مربع به اتمام رسیده و عملیات جدول گذاری به منظور هدایت روان آبهای سطحی آغاز و در حال اجراست.

شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه اذعان کرد: جهت اجرای این پروژه مبلغی افزون بر هشت میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال پیش‌بینی شده است که امیدواریم با تلاش شبانه‌روزی همکارانم در شهرداری این منطقه، بزودی شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

گفتنی است، هفته پیش نیز عملیات کف سازی آرامستان روضه رضوان قراملک با مساحت ۲۰۰ متر مربع توسط عوامل اجرایی معاونت فنی و عمرانی منطقه به اتمام رسیده است.