آغاز عملیات به‌زراعی و هرس درختچه ترون در فضای سبز منطقه ۱۹
آغاز عملیات به‌زراعی و هرس درختچه ترون در فضای سبز منطقه ۱۹

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار این منطقه با اشاره به آمادگی و تجهیز اکیپ های اجرایی فضای سبز منطقه در این فصل بیان کرد: با هدف ایجاد فضای مطلوب شهری، زیبا سازی منظر شهری و افزایش رشد درخت و درختچه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار این منطقه با اشاره به آمادگی و تجهیز اکیپ های اجرایی فضای سبز منطقه در این فصل بیان کرد: با هدف ایجاد فضای مطلوب شهری، زیبا سازی منظر شهری و افزایش رشد درخت و درختچه ها، عملیات اجرایی کندوکوب، به زراعی و هرس ترون در فضای سبز این منطقه آغاز شد.

به گفته این مسئول؛ به منظور اجرای صحیح عملیات مسیرهای هرس ترون به طور روزانه توسط مسئول و کارشناسان مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز بازدید می شود.

وی با اشاره به اجرای عملیات به زراعی بوستان ها و معابر در نواحی پنجگانه افزود: عملیات به زراعی و فعالیت هایی از قبیل کندوکوب، حذف کنده، شاخه خشک تنه جوش و پاجوش درختان، پخش کود و زیر و رو کردن خاک بستر باغچه های معابر و بوستان ها، تشتک زنی، حذف علف هرز، نخاله کشی و نظافت بستر خاک به صورت مستمر در دست اجرا است.  

شهردار منطقه ۱۹ در خصوص اقدامات اداره فضای سبز در ۶ ماهه دوم سال نگهداشت فضای سبز خاطر نشان کرد : کاشت نهال، درختچه و نشاهای فصلی، محلول پاشی، هرس درختان، رسیدگی به سرویس های بهداشتی، آبخوری، دستگاه بدنسازی و… و. از دیگر فعالیت منطقه در ماه های آتی است.

وی با اشاره به اجرای عملیات هرس و فرم دهی ترون های  بلورها، میادین و معابر، عنوان کرد: چندین اکیپ از واحد فضای سبز نواحی پنجگانه  بصورت هماهنگ عملیات فرم دهی و هرس ترون ها را انجام می دهند.

فرهادی یاد آور شد: طی برنامه‌ریزی انجام شده و با توجه به خزان درختان و گیاهان، عملیات هرس درختان و درختچه های منطقه از ابتدای آذر ماه آغاز و تا پایان سال جاری انواع درختان هرس می شود.

انتهای پیام/