آغاز عملیات احداث بوستان چمران در منطقه ۳
آغاز عملیات احداث بوستان چمران در منطقه ۳

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، فرزاد فرهادیان معاون فنی و عمرانی این منطقه اظهار داشت: در طرح احداث بوستان چمران، ساماندهی فضای درختکاری شده ضلع جنوب بزرگراه شهید چمران حدفاصل بزرگراه یادگار امام تا ورودی سازمان صدا و سیما تعریف شده است. به […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، فرزاد فرهادیان معاون فنی و عمرانی این منطقه اظهار داشت: در طرح احداث بوستان چمران، ساماندهی فضای درختکاری شده ضلع جنوب بزرگراه شهید چمران حدفاصل بزرگراه یادگار امام تا ورودی سازمان صدا و سیما تعریف شده است.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳، با احداث این بوستان فضای بی دفاع شهری تبدیل به تفرجگاه و بوستان  جهت گذراندن اوقات فراغت شهروندان خواهد شد.  

فرهادیان افزود: احداث مسیرهای دوچرخه و پیاده راه، معبر مخصوص مادر و کودک، احداث آلاچیق، سرویس بهداشتی، نورپردازی بوستان، زمین بازی و فود کورت در زمینی بالغ بر ۵۰۰۰۰ متر مربع در این فضا پیش بینی شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ تاکید کرد: براساس بخشنامه وزارت مسکن و شهرسازی، در این بوستان ضوابط ویژه معلولین رعایت خواهد شد.

انتهای پیام/