آسفالت مسیر خیابان شهید شفیع‌زاده تا یوسف آباد ساماندهی می‌شود
آسفالت مسیر خیابان شهید شفیع‌زاده تا یوسف آباد ساماندهی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۱ تبریز از آغاز عملیات ساماندهی آسفالت مسیر خیابان شهید شفیع زاده تا یوسف آباد با اعتبار تقریبی ۱۰۸ میلیارد ریال خبر داد. به گزارش شهریار، حمید شاهوردی اعلام کرد: شهرداری منطقه ۱ با هدف تداوم اجرای طرح‌های محله محور و رسیدگی به وضعیت آسفالت این محلات […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۱ تبریز از آغاز عملیات ساماندهی آسفالت مسیر خیابان شهید شفیع زاده تا یوسف آباد با اعتبار تقریبی ۱۰۸ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش شهریار، حمید شاهوردی اعلام کرد: شهرداری منطقه ۱ با هدف تداوم اجرای طرح‌های محله محور و رسیدگی به وضعیت آسفالت این محلات طبق برنامه ریزی کامل به ترتیب اولویت اقدامات اساسی را انجام و وارد مراحل عمرانی کرده است.

وی گفت: در همین راستا اجرای پروژه ساماندهی وضعیت آسفالت مسیر خیابان شهید شفیع زاده تا یوسف آباد در این طرح گنجانده شده و عملیات عمرانی آن آغاز شده که هم اکنون اکیپ های پیمانکاری در حال اجرای آسفالت تراشی تا بستر در این مسیر هستند.

شاهوردی افزود: متراژ کلی خیابان در حدود ۱۰ هزارمترمربع است که به صورت شبانه حدود یک هزار مترمربع در هر شب آسفالت تراشی انجام و با هزینه کلی  ۱۰۸ میلیارد ریال ساماندهی می شود که با توزیع آسفالت اساسی به پایان خواهد رسید.