سال آینده در منطقه ۱۵ اصفهان پروژه‌های بزرگ عمرانی به نتیجه می‌رسد
سال آینده در منطقه ۱۵ اصفهان پروژه‌های بزرگ عمرانی به نتیجه می‌رسد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _چهارشنبه بیستم دی_ در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» با تبریک هفتادوپنجمین سال تأسیس رادیو را به اصحاب رادیو و تبریک ویژه شنوندگان این برنامه رادیویی، اظهار کرد: رادیو شنوندگان خاصی دارد، چراکه به‌رغم تنوع دنیای متنوع رسانه‌ها، همچنان به این رسانه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _چهارشنبه بیستم دی_ در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» با تبریک هفتادوپنجمین سال تأسیس رادیو را به اصحاب رادیو و تبریک ویژه شنوندگان این برنامه رادیویی، اظهار کرد: رادیو شنوندگان خاصی دارد، چراکه به‌رغم تنوع دنیای متنوع رسانه‌ها، همچنان به این رسانه وفادار و پیگیر برنامه‌های رادیویی هستند.

سوال شهروندان و پاسخ مسئولان

بخش دیگر این برنامه به پرسش شهروندان و پاسخ مدیران شهری اختصاص یافت.

شهروند: قنات لفزوان در خیابان جی شرقی روبه‌روی پمپ بنزین صفا از ۴۲ سال پیش تاکنون بلاتکلیف مانده و به مرکزی برای تجمع نخاله‌ها و زباله‌های شهری تبدیل شده است.

شهردار اصفهان: با توجه به اینکه خط بدنه احداث خیابان روی این مادی به‌تازگی مصوب شده است، طراحی پروژه در سال جاری انجام خواهد شد.

سال آینده منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان پروژه‌های بزرگی از جمله کمربند شمالی خوراسگان، تملک خیابان سردار باقری و تکمیل رینگ را در دستور کار دارد که امیدواریم در کنار این اقدامات بزرگ، احداث این خیابان نیز تعیین انجام شود تا چشم انتظاری خانوارهای ساکن در آن محدوده نیز به پایان برسد.

هوشنگ نظری‌پور، مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان: از زمان شهرداری خوراسگان، روی قنات لفزوان که ارتفاع کمی دارد، پوشیده شد تا خیابانی در این محل احداث شود، اما با شکایت شرکت آب منطقه‌ای کار تعطیل و یک مرحله متوقف ماند.

خرداد سال جاری در برنامه «مردم سلام» منطقه ۱۵ این موضوع مطرح و با پیگیری‌های انجام شده، خط بدنه آن را به‌تازگی مصوب شد، از این‌رو در جلسه مجدد مردم سلام که شهریور سال جاری برگزار شد، این قول از شهردار اصفهان گرفته شد که در بودجه سال آینده برای احداث آن اعتبار لازم در نظر گرفته شود.

در حال حاضر آزادسازی‌های لازم در مسیر پروژه انجام شده است و سال آینده اعتبار خوبی برای احداث این خیابان روی قنات در نظر گرفتیم،

زیرسازی خیابان انجام شده است و در ادامه با انجام مکاتبات لازم با سازمان طراحی شهرداری، تلاش می‌کنیم تا سه ماه دوم سال آینده پروژه را به اتمام برسانیم.

این خبر در حال تکمیل است…