آتش‌نشانان الگوی ایثار و شجاعت هستند
آتش‌نشانان الگوی ایثار و شجاعت هستند

آتش‌نشانان الگوی ایثار و شجاعت هستند به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲،مهدی صالحی گفت: فداکاری ها و حماسه آفرینی های آتش نشان ها، در تاریخ ایران زمین، ثبت می‌شود و در ذهن و فکر مردم باقی می ماند. این انسانهای بزرگ، برای همه ما عزیز هستند و ما همواره […]

آتش‌نشانان الگوی ایثار و شجاعت هستند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲،مهدی صالحی گفت: فداکاری ها و حماسه آفرینی های آتش نشان ها، در تاریخ ایران زمین، ثبت می‌شود و در ذهن و فکر مردم باقی می ماند. این انسانهای بزرگ، برای همه ما عزیز هستند و ما همواره قدردان فداکاری هایشان بوده و هستیم.

وی با بیان اینکه روزآتش نشانی با هدف ترویج ایمنی و جلوگیری از حوادث در سطح کشور هم چنین یادآوری حماسه آفرینی ها و از خود گذشتگی های آتش‌نشانان ایران اسلامی در عرصه دفاع مقدس نامگذاری شده است، افزود: آتش نشان های دلیر و ایثارگر با بذل جان خود برای نجات مردم به دل حادثه ها می روند و همه ما وظیفه داریم تا یاد و خاطره شهدای آتش نشان گرانقدر کشورمان را گرامی بداریم.

صالحی عنوان کرد: آتشنشانان ایثارگران بی نام و نشان صحنه های سخت و بحران هستند و اتفاقات تلخی مثل پلاسکو عمق از خودگذشتگی این عزیزان را بیشتر نمایان می کند.

گفتنی است؛ شهردار منطقه ۲ در پایان این دیدار ضمن تبریک هفتم مهر به ایثارگران عرصه آتش نشانی با اهدای لوح تقدیر و گل ازآتش نشانان  ایستگاه ۵۸ تقدیر کرد.

انتهای پیام/