افتتاح اولین مرکز معاینه فنی سیار خودرو در منطقه ۳ 
افتتاح اولین مرکز معاینه فنی سیار خودرو در منطقه ۳ 

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، حمید جوانی در جلسه هماهنگی استقبال از مهر با بیان اینکه نصب و جانمایی تجهیزات این مرکز در حال انجام است، اظهار داشت راه اندازی مراکز معاینه فنی سیار در دستور کار شهرداری تهران قرار گرفته است که […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، حمید جوانی در جلسه هماهنگی استقبال از مهر با بیان اینکه نصب و جانمایی تجهیزات این مرکز در حال انجام است، اظهار داشت راه اندازی مراکز معاینه فنی سیار در دستور کار شهرداری تهران قرار گرفته است که نوبت دهی خدمات این مراکز به شهروندان معمولا بصورت اینترنتی است.  

شهردار منطقه ۳  به تسریع و تسهیل خدمات رسانی به شهروندان با ایجاد این مراکز  اشاره کرد و ابراز داشت: امکان سنجی و مقدمات راه اندازی یک مرکز معاینه فنی سیار دیگر در پایانه حقانی نیز درحال پیگیری است که انشالله بزودی انجام خواهد شد.

جوانی گفت: بی‌شک، پایش مستمر خودروها موجب کاهش آلایندگی زیست محیطی و در نهایت بهبود کیفیت هوای تهران خواهد شد.  

جوانی در نشست هماهنگی استقبال از مهر بیان کرد: افزایش حجم ترافیک در نیمه دوم سال و بازگشایی مدارس و دانشگاه ها، شهر تهران را با معضلات ترافیکی روبرو می کند به همین دلیل طبق سنوات گذشته تمهیدات و پیش بینی های لازم با حضور مسئولان شهرداری، آموزش و پرورش، پلیس راهور و … انجام شده تا شاهد حداقل ترافیک در شریان های اصلی باشیم.  

در ادامه محمود افراخته معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳ ابراز داشت: طبق سنوات گذشته، در این جلسات پیش از آغاز بازگشایی مدارس، دستگاه های مرتبط ضمن هم افزایی با یکدیگر در بخش های مختلف آموزشی و فرهنگی، عمرانی و خدماتی، زیباسازی، حمل و نقل عمومی و ترافیکی برنامه ریزی می کنند تا شاهد شهری ایمن و ترافیکی روان تر باشیم.

همچنین محمد جواد حاجی حسینی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۳  به اجرای ۲۹ اقدام ترافیکی در طرح استقبال از مهر اشاره کرد و گفت: ایمن سازی نقاط پرخطر، آموزش موضوعات ترافیکی، ایمن سازی وبهسازی معابر و ایستگاه های اتوبوس، اصلاح خطوط عابر پیاده منتهی به مدارس و … در حال انجام است و تا پیش از آغاز سال تحصیلی تکمیل می‌شود.  

فرزاد فرهادیان  معاون فنی و عمرانی منطقه افزود: بهسازی و لکه گیری آسفالت در معابر منتهی به مدارس و فضای داخلی برخی از مدارس، روکش مکانیزه در معابر بزرگراهی به خصوص در محورهای حقانی و کردستان در حال انجام می باشد.  

صبح امروز نشست هماهنگی استقبال از مهر با حضور حمید جوانی شهردار منطقه ۳ نمایندگانی از آموزش و پرورش  پلیس راهور و بزرگراه جمعی از معاونین مرتبط، مدیران و شهرداران نواحی و …برگزار شد.

انتهای پیام/