به مطالبات شهری ۳۰ شهروند منطقه ۲۲ رسیدگی شد
به مطالبات شهری ۳۰ شهروند منطقه ۲۲ رسیدگی شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ در راستای تکریم ارباب رجوع و پاسخگو بودن به شهروندان و پیگیری مشکلات شهری، جلسه ملاقات مردمی این هفته مسعود نصرتی شهردار منطقه با حضور مهدی بابائی رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران و مدیران شهری منطقه برگزار شد. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ در راستای تکریم ارباب رجوع و پاسخگو بودن به شهروندان و پیگیری مشکلات شهری، جلسه ملاقات مردمی این هفته مسعود نصرتی شهردار منطقه با حضور مهدی بابائی رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران و مدیران شهری منطقه برگزار شد.

بابائی عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان ابراز امیدواری کرد تا با برگزاری دیدارهای چهره به چهره با مردمی و برگزاری جلسات متعدد با شهروندان، مسائل و مشکلات آنها با روند مطلوب‌تری مورد پیگیری و حل و فصل قرار گیرد.

مسعود نصرتی شهردار منطقه نیز رسیدگی به مطالبات مردمی را اصلی ترین وظیفه مدیریت شهری و هدف نهایی را رضایت و آسایش مردم عنوان کرد و گفت: بدون شک توسعه و آبادی شهر و رضایتمندی شهروندان در سایه تعامل و همفکری دوسویه مردم با مدیران شهری در مجموعه مدیریت شهری محقق خواهد شد و ما در مجموعه شهرداری تهران خود را موظف می دانیم که مشکلات شهروندان را در کمترین زمان ممکن رفع و رجوع نماییم. 

در این جلسه مدیران شهری ضمن بررسی درخواست و مشکلات شهروندان و ارائه رهنمودهای لازم، دستورات مقتضی را به منظور رسیدگی به دغدغه های شهروندان در کوتاهترین زمان و همچنین در چارچوب قوانین شهرداری صادر کردند.

انتهای پیام/