فضا سازی محیطی برای ۱۷۱ پایگاه اخذ رأی در منطقه ۱۶
فضا سازی محیطی برای ۱۷۱ پایگاه اخذ رأی در منطقه ۱۶

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه در این باره گفت: قطعا مسئله انتخابات مسئله حساس و یک موضوع ملی است که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از طرفی مهم‌ترین برنامه مدیریت شهری تزریق روحیه نشاط و تشویق شهروندان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه در این باره گفت: قطعا مسئله انتخابات مسئله حساس و یک موضوع ملی است که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از طرفی مهم‌ترین برنامه مدیریت شهری تزریق روحیه نشاط و تشویق شهروندان برای مشارکت در این امر سیاسی است.

وی در ادامه با اشاره به فضاسازی محیطی اظهار داشت: مدیریت شهری در کنار دیگر ظرفیت‌های مردمی به منظور ارتقاء روحیه ملی، با نصب بیش از ۵۰ سازه تبلیغاتی برای نامزدها، اجرای سه هزار و ۵۰۰ متر ریسه، ۳۰ بنر پرتابلی و ۲۰۰ پرچم بزرگراهی در سطح منطقه جهت فضاسازی به استقبال انتخابات پرشور یازدهم اسفند رفت.

سالاری پور در پایان اظهار داشت: همچنین به منظور آراستگی محیط پیرامونی ۱۷۱شعبه اخذ رأی، عوامل اجرایی خدمات شهری، پاکسازی جداره های شهری پیرامونی در این‌نقاط را دستور کار خود قرار داد.

انتهای پیام/