وجود امام حسین (ع) علت بقای اسلام است
وجود امام حسین (ع) علت بقای اسلام است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود مسگریان امروز_ شنبه ششم اسفند_ در صحن فوق‌العاده شورای اسلامی شهر همدان با تبریک اعیاد بزرگ شعبانیه اظهار کرد: پیامبر مکرم اسلام (ص) در وصف مقام حضرت امام حسین (ع) فرمودند: «مقام حسین بن علی (ع) در آسمان بالاتر از مقام وی در زمین […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود مسگریان امروز_ شنبه ششم اسفند_ در صحن فوق‌العاده شورای اسلامی شهر همدان با تبریک اعیاد بزرگ شعبانیه اظهار کرد: پیامبر مکرم اسلام (ص) در وصف مقام حضرت امام حسین (ع) فرمودند: «مقام حسین بن علی (ع) در آسمان بالاتر از مقام وی در زمین است.»

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) خلاصه وجود امیرالمومنین (ع) و فاطمه زهرا (س) است، افزود: وجود سیدوسالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) علت بقای اسلام است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز گفت: الگوی وفاداری و بیعت با امام حضرت ابوالفضل (ع) است که این روز را به تمام جانبازان از جان گذشته تبریک می‌گوئیم.

وی با اشاره به درخواست شهردار برای برگزاری این جلسه و تعیین ذی‌حساب افزود: با توجه به برگزاری جلسات متعدد و بررسی گزینه‌های پیشنهادی در انتخاب ذی‌حساب با هدف انتخاب سرپرست و تسریع امور مالی در شهرداری این جلسه برگزار شده است.

مسگریان در خصوص به بازنشستگی افراد در شهرداری از ابتدای اسفند سال جاری تصریح کرد: با توجه به این مهم و جلوگیری از به تأخیر افتادن امور مالی در شهرداری انتخاب هر چه سریع‌تر سرپرست امور مالی و ذی‌حساب امری ضروری است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان اضافه کرد: «محمدرضا لبافان» گزینه پیشنهادی سرپرستی امور مالی شهرداری و ذی‌حساب دوم بوده است که امروز با رأی‌گیری در صحن فوق‌العاده این موضوع تعیین تکلیف خواهد شد.

به گزارش ایمنا، در جلسه صحن فوق‌العاده و با رأی اعضای شورای ششم، «محمدرضا لبافان» به عنوان سرپرست امور مالی شهرداری و ذی‌حساب دوم انتخاب شد و در این جلسه به مناسبت روز میلاد حضرت ابوالفضل (ع) از علی‌اکبر نظری، علی رحیمی‌فر و علی رضایی به عنوان اعضای جانباز و رنجبران یکی از کارکنان جانباز شورای اسلامی شهر تقدیر شد.