برپایی سفره هفت‌سین در محلات ۱۲ گانه منطقه ۲۲ در نوروز ۱۴۰۳
برپایی سفره هفت‌سین در محلات ۱۲ گانه منطقه ۲۲ در نوروز ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، محمد حسن فصیح اظهار کرد: با توجه به آغاز سال جدید و نوروز ۱۴۰۳ شهرداری منطقه۲۲ برنامه‌های زیباسازی خود را اجرا کرده است. وی افزود: تقارن بهار بندگی با بهار طبیعت و شعار «بهار قرآن – بهار ایران […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، محمد حسن فصیح اظهار کرد: با توجه به آغاز سال جدید و نوروز ۱۴۰۳ شهرداری منطقه۲۲ برنامه‌های زیباسازی خود را اجرا کرده است.

وی افزود: تقارن بهار بندگی با بهار طبیعت و شعار «بهار قرآن – بهار ایران » را  به عنوان محور برنامه‌ها قرار داده‌ایم؛ همچنین در راستای زیباسازی سیما و منظر شهری منطقه۲۲ به عنوان منطقه‌ نوین در صنعت گردشگری و تفریحی، برنامه نورپردازی ویژه در مسیر جاذبه‌های گردشگری و همچنین معابر پر تردد غربی ترین نقطه پایتحت اجرا شده است.

فصیح با تاکید بر اهمیت استقبال ویژه از گردشگران و مسافران نوروزی که به منطقه ۲۲ وارد می‌شوند، تصریح کرد: ۱۲ سفره هفت‌سین در محلات منطقه چیدمان شده است.

وی در پایان افزود: این سفره‌های هفت‌سین توسط اداره زیباسازی با مشارکت معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی در ساختمان های شهرداری منطقه ۲۲ طراحی و برپا شده است.

انتهای پیام//