خادمین اربعین حسینی در منطقه ۵ تقدیر شدند
خادمین اربعین حسینی در منطقه ۵ تقدیر شدند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، مراسم تقدیر از خادمین اربعین حسینی منطقه ۵ با حضور شهردار منطقه و جمعی از مدیران شهری برگزار شد. در جریان برگزاری مراسم بزرگ پیاده روی اربعین حسینی، ۱۷۸ نفر از پرسنل منطقه توفیق خدمت رسانی به زائرین […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، مراسم تقدیر از خادمین اربعین حسینی منطقه ۵ با حضور شهردار منطقه و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.

در جریان برگزاری مراسم بزرگ پیاده روی اربعین حسینی، ۱۷۸ نفر از پرسنل منطقه توفیق خدمت رسانی به زائرین در مرز مهران را داشتند که در این مراسم با حضور خانواده هایشان توسط شهردار منطقه مورد تقدیر قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، این مراسم که همزمان با گرامیداشت هفته وحدت و ایام باسعادت ولادت پیامبر اکرم صل الله علیه و آله و سلم و امام جعفر صادق علیه السلام برگزار شد، با برنامه های شاد و مفرح ، موسیقی و مسابقه ، اهدای لوح تقدیر و پذیرایی همراه با خانواده انجام شد.

لازم به ذکر است در ایام اربعین حسینی علیه السلام ، خادمین شهری منطقه ۵ با حضور در مرز مهران به خدمت رسانی زائرین پرداخته و مسئولیت قرارگاه مرزی این شهر با شهرداری منطقه ۵ بود.

انتهای پیام/