اجرای ۳۰ هزار متر مکعب خاکبرداری و خاکریزی در جاده جوان
اجرای ۳۰ هزار متر مکعب خاکبرداری و خاکریزی در جاده جوان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۳ تبریز از اجرای ۳۰ هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری و خاکریزی جهت همسطح سازی جاده جوان خبر داد و گفت: با انجام عملیات خاکریزی، مخلوط ریزی و جدول گذاری طبق برنامه ریزی، عملیات تعریض جاده جوان با شتاب بیشتری در حال انجام است. به گزارش شهریار، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۳ تبریز از اجرای ۳۰ هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری و خاکریزی جهت همسطح سازی جاده جوان خبر داد و گفت: با انجام عملیات خاکریزی، مخلوط ریزی و جدول گذاری طبق برنامه ریزی، عملیات تعریض جاده جوان با شتاب بیشتری در حال انجام است.

به گزارش شهریار، علی قاسمی افزود: در ادامه عملیات عمرانی تعریض جاده جوان جهت همسطح کردن لاین های رفت و برگشت این مسیر تاکنون ۳۰ هزار مترمکعب عملیات خاکبرداری و خاکریزی انجام شده است.

وی افزود: این پروژه دارای دو لاین رفت و برگشت است که برای همسطح سازی لاین های رفت و برگشت، به طول ۴۵۰ متر ودر ارتفاع ۱۰ متر عملیات خاکریزی انجام شده است.

شهردار منطقه ۳ تبریز تصریح کرد: عملیات تعریض و همچنین بازگشایی امتداد خیابان جوان به طول ۳۵۰ متر وعرض ۳۵ متر در حال انجام است که در این راستا عملیات احداث دیوار سنگی به ارتفاع ۳ متر وطول ۵۰۰ متر در حال انجام بوده که تا کنون به طول ۳۰۰ متر دیوار سنگی در این مسیر احداث شده است.

وی ادامه داد: همچنین جدول گذاری جوب سمت شرقی این جاده به طول ۱۰۰۰ متر به اتمام رسیده است.

قاسمی افزود: علاوه بر بازگشایی امتداد جاده جوان به طول ۳۵۰ متر، با جابجایی دال های بتنی کناره مسیر این جاده نیز به عرض ۳ متر تعریض شده و در کنار آن یک فقره پارکینگ در ورودی شرقی این ورزشگاه به ظرفیت ۱۲۰۰ خودرو جهت تسهیل در رفت و آمد تماشاگران تیم تراکتور در ورودی شرقی این ورزشگاه احداث شده است.

وی ادامه داد: با اجرای عملیات عمرانی در ضلع شرقی ورزشگاه یادگار امام(ره)، خیابان جوان به عنوان مسیر دسترسی به استادیوم به طول ۸۵۰ متر افزایش و عرض آن تا ۳۵ متر تعریض می شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه با بازگشایی امتداد خیابان جوان، آب های سطحی ناشی از نزول باران و آبهای جاری از بالادست اتوبان کسایی نیز مهار خواهد شد گفت: به هنگام نزول باران، گل و لای  تپه ها به خیابان جوان و اتوبان کسایی سرریز و باعث ایجاد چهره نازیبا در این منطقه می‌شود که با انجام عملیات عمرانی و احداث کانال در این منطقه، آب‌های سطحی به داخل کانال‌ها هدایت خواهند شد.

شهردار منطقه ۳ در ادامه تصریح کرد: با بازگشایی امتداد خیابان جوان کدهای ارتفاعی این مسیر نیز اصلاح خواهد شد.