بهره‌برداری از پروژه ولایت مطابق روزشمار نصب‌شده
بهره‌برداری از پروژه ولایت مطابق روزشمار نصب‌شده

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،  معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز پروژه اتوبان ولایت را یکی از پروژه های مهم ترافیکی شهرداری تبریز عنوان کرده و از تلاش شبانه‌روزی عوامل اجرایی برای افتتاح این پروژه در موعد مقرر طبق روز شمار تعیین شده خبر داد. به گزارش شهریار؛ سامان احمدزاده در  بازدید از پروژه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

 معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز پروژه اتوبان ولایت را یکی از پروژه های مهم ترافیکی شهرداری تبریز عنوان کرده و از تلاش شبانه‌روزی عوامل اجرایی برای افتتاح این پروژه در موعد مقرر طبق روز شمار تعیین شده خبر داد.

به گزارش شهریار؛ سامان احمدزاده در  بازدید از پروژه ولایت با اعلام این خبرگفت: با تلاش شبانه‌روزی و تمهیدات زمستانی لازم ازسوی عوامل اجرایی پروژه و پیگیری‌ها و نظارت های مستمر ناظرین و مدیران ستادی، پروژه اتوبان ولایت با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد در حال اجرا است.

وی در ادامه گفت : این پروژه یکی از بزرگترین طرح های عمرانی کلانشهر تبریز به طول ۷ کیلومتر و شامل ۵ تقاطع غیر همسطح در راستای حل مشکل ترافیکی شهروندان در شمال‌شرق تبریز در حال اجرا بوده و تسریع در اجرای آن یکی از تاکیدات شهردار کلانشهر تبریز است.

احمدزاده  بیان کرد: با احداث بزرگراه ولایت از تقاطع خیابان استاندارد تا سه راهی اهر، شهرک های شرق تبریز از بن بست خارج می‌شوند.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز خاطرنشان کرد:  علاوه بر کارکرد ترافیکی، در مواقع بحرانی اتوبان ولایت نقش پدافند غیر عامل را ایفا خواهد کرد.