۲۶۰۰ متر لوله گذاری آب خام با تکمیل و اتصال در بهار تا قره آغاج
۲۶۰۰ متر لوله گذاری آب خام با تکمیل و اتصال در بهار تا قره آغاج

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۴ از اجرای ۲۶۰۰ لوله گذاری آب خام با تکمیل و اتصال در خیابان بهار تا قره آغاج خبر داد. به گزارش شهریار، هادی مقدم‌زاده با تاکید بر بهینه سازی آب‌رسانی برای فضای سبز منطقه، افزود: تسریع و تسهیل آب رسانی به فضای سبز در توسعه آن […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۴ از اجرای ۲۶۰۰ لوله گذاری آب خام با تکمیل و اتصال در خیابان بهار تا قره آغاج خبر داد.

به گزارش شهریار، هادی مقدم‌زاده با تاکید بر بهینه سازی آب‌رسانی برای فضای سبز منطقه، افزود: تسریع و تسهیل آب رسانی به فضای سبز در توسعه آن نقش بسزایی ایفا می کند.

شهردار منطقه ۴ به آغاز اجرای ۱۳۰۰ متر لوله گذاری برای تکمیل و اتصال شبکه آب خام از خیابان بهار به قره آغاج اشاره کرد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در دست اجراست.

او ادامه داد: پیش از این نیز شبکه آب خام حدفاصل باغ فجر تا چهارراه شریعتی به متراژ ۴۷۷ متر طولی و چهارراه شریعتی تا ۱۷ شهریور قدیم به متراژ ۷۳۳ مترطولی نوسازی و بهسازی شده است.

مقدم زاده این اقدام را زمینه ای برای نظارت کارشناسی آب رسانی به فضای سبز دانست و افزود: با توجه به‌ ضرورت اهمیت موضوع مصرف بهینه آب، بهره گیری از روش‌های نوین آبیاری، نسبت به روش سنتی ضمن کاهش مقدار مصرف آب، بهره‌وری آن نیز افزایش می‌یابد.

شهردار منطقه ۴ با اشاره به اینکه تقویت نشاط و سرسبزی فضای سبز یکی از محصولات این اقدام خواهد بود، افزود: همچنین با حذف آبیاری تانکری، کاهش هزینه های نگهداری فضای سبز را به دنبال خواهد داشت.