آسفالت تراشی خیابان طالقانی حدفاصل چهارراه طالقانی تا تقاطع ارک
آسفالت تراشی خیابان طالقانی حدفاصل چهارراه طالقانی تا تقاطع ارک

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۸ از آغاز آسفالت تراشی خیابان طالقانی حدفاصل چهارراه طالقانی تا تقاطع ارک و آماده سازی برای آسفالت ریزی مجدد خبر داد. به گزارش شهریار، رضا جان فشان نوبری شهردار منطقه ۸، این اقدام را در راستای بهینه سازی آسفالت معابر منطقه عنوان کرد و گفت: آسفالت تراشی خیابان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۸ از آغاز آسفالت تراشی خیابان طالقانی حدفاصل چهارراه طالقانی تا تقاطع ارک و آماده سازی برای آسفالت ریزی مجدد خبر داد.

به گزارش شهریار، رضا جان فشان نوبری شهردار منطقه ۸، این اقدام را در راستای بهینه سازی آسفالت معابر منطقه عنوان کرد و گفت: آسفالت تراشی خیابان طالقانی توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۸ انجام می‌گیرد و طی روزهای آتی با اتمام عملیات آسفالت تراشی، این مسیر پرتردد، آسفالت ریزی اساسی خواهد شد.

جان فشان افزود: در پروژه آسفالت ریزی خیابان طالقانی به طول ۳۰۰ متر طولی، بالغ بر ۵۰۰ تن آسفالت ریزی انجام خواهد شد که عملیات آسفالت ریزی این خیابان از فردا آغاز می شود.

وی در خصوص آسفالت ریزی اساسی معابر محدوده مرکزی شهر گفت: در راستای ارتقاء کیفی معابر، آسفالت ریزی کوچه ها و معابر اصلی و فرعی شهرداری منطقه ۸ از ابتدای سال آغاز شده و  تا کنون بالغ بر ۶۵۰۰ تن در معابر مرکزی شهر، آسفالت ریزی شده است.