۲۵۰ پایه چراغ روشنایی در بوستان جوانمردان نصب می‌شود
۲۵۰ پایه چراغ روشنایی در بوستان جوانمردان نصب می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ محمد حسن فصیح اظهار کرد: بوستان جوانمردان روزانه پذیرای هزار نفر از شهروندان برای تفریح و ورزش صبحگاهی است؛ اما باتوجه به وسعتی که دارد برخی از نقاط فاقد روشنایی است که این موضوع مورد گله مندی شهروندان را […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ محمد حسن فصیح اظهار کرد: بوستان جوانمردان روزانه پذیرای هزار نفر از شهروندان برای تفریح و ورزش صبحگاهی است؛ اما باتوجه به وسعتی که دارد برخی از نقاط فاقد روشنایی است که این موضوع مورد گله مندی شهروندان را نیز به وجود آورده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ افزود: با هدف روشنایی بیشتر در بوستان جوانمردان ۲۵۰ پایه چراغ روشنایی از سوی اداره فضای سبز منطقه در نظر گرفته شده است.

فصیح ادامه داد: در حال حاضر ۱۰۰ پایه چراغ روشنایی در این بوستان نصب شده و ۱۵۰ پایه چراغ دیگر مورد نصب قرار خواهد گرفت که کمک بسزایی به روشنایی این بوستان خواهد داشت.

گفتنی است؛ به تازگی ۹۰ پایه چراغ روشنایی در بلوار شهید جوزانی غربی نصب شده که رضایت مندی شهروندان را به دنبال آورده است.

انتهای پیام/