۲۳۱ شهروند منطقه۸ در مسیر قهرمانی
۲۳۱ شهروند منطقه۸ در مسیر قهرمانی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛۲۳۱ شهروند منطقه۸ به دور فرامنطقه‌ای رویداد “قهرمان شهر۲” راه یافتند. میلاد علی‌نیا معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه با اعلام خبر ثبت نام بیش از ۴۴ هزار شهروند از ابتدای آغاز این رویداد گفت: ثبت‌نام از شهروندان از […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛۲۳۱ شهروند منطقه۸ به دور فرامنطقه‌ای رویداد “قهرمان شهر۲” راه یافتند.

میلاد علی‌نیا معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه با اعلام خبر ثبت نام بیش از ۴۴ هزار شهروند از ابتدای آغاز این رویداد گفت: ثبت‌نام از شهروندان از خرداد سال جاری در بوستان‌ها، ایستگاه‌های تندرستی، مجموعه‌های ورزشی، مدارس و مساجد منطقه۸ و.. در ۱۰ رشته تیمی و انفرادی آغاز شد و رقابت‌ها از هفته سوم تیر آغاز و تا پایان مهرماه دور محله‌ای به پایان رسید.

علی‌نیا با اعلام خبر راه‌یافتن ۲‌هزار و۳۴۰ شهروند به دور منطقه‌ای افزود: شهروندان منتخب(خانم و آقا) در رده سنی ۶ سال به بالا از هفته سوم آبان ماه سال جاری رقابت‌های خود را مجددا آغاز کردند و تا پایان آذر ماه منتخبین رشته‌ها مشخص شد که از این تعداد ۲۶۱ نفر خانم و ۳۷۸ نفر آقا بودند.

وی با اشاره به اهدای مدال و لوح تقدیر و جوایز نقدی به ورزشکاران برتر ادامه داد: با آغاز دور فرامنطقه‌ای رویداد قهرمان‌شهر۲ که از ۲۱ دی ماه به میزبانی سازمان ورزش شهرداری تهران در ورزشگاه‌ شهید شفیع‌پور منطقه۵ و جانبازان منطقه۱۰ آغاز شد، تاکنون اقتخارات ارزشمندی برای منطقه۸ کسب شده و شاهد کسب مدال‌های رنگانگی از سوی ورزشکاران اعزامی  بوده ایم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۸ در پایان ابراز امیدواری کرد ان‌شاءالله تا پایان این رقابت‌ها و با مجموع امتیازهای کسب شده، شهروندان منطقه در مرحله پایانی نیز افتخارآفرین باشند و بتوانیم استعدادهای ورزشی را شناسایی و به جامعه ورزش معرفی کنیم.

انتهای پیام/