۱۹ گرمخانه و مددسرای شهرداری تهران در کدام مناطق هستند؟ + اینفوگرافی
۱۹ گرمخانه و مددسرای شهرداری تهران در کدام مناطق هستند؟ + اینفوگرافی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر، در آستانه فصل پاییز با نزدیک شدن به فصل سرما و افزایش احتمالی بارندگی‌ها، سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، افراد در راه مانده، بی‌سرپناه و کارتن خواب‌ها را با زیرساخت و تجهیزات مضاعف ساماندهی می‌کند تا این افراد، شب‌های سرد را در خیابان‌ها سپری نکنند. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر، در آستانه فصل پاییز با نزدیک شدن به فصل سرما و افزایش احتمالی بارندگی‌ها، سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، افراد در راه مانده، بی‌سرپناه و کارتن خواب‌ها را با زیرساخت و تجهیزات مضاعف ساماندهی می‌کند تا این افراد، شب‌های سرد را در خیابان‌ها سپری نکنند.

خبر ذخیره‌سازی شده توسط در تاریخ ۱۴۰۲۰۷۱۷-۱۴:۲۶

ازاین‌رو ۱۵ گرمخانه ویژه آقایان در مناطق یک، ۳، ۴، ۵، ۶، ۹، ۱۱ (۲ گرمخانه)، ۱۲، ۱۴، ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۰ و ۲۱ ظرفیت پذیرش یک هزار و ۵۰۰ نفر از معتادان متجاهر و کارتن خواب‌ها را دارد.

البته در مناطق پنج، هشت، دوازده و ۲۲ نیز گرمخانه‌های ویژه بانوان مشغول به ارائه خدمات هستند که با ظرفیت ۳۵۰ نفری، زنان آسی‌دیده اجتماعی در پایتخت را ساماندهی کنند.

خبر ذخیره‌سازی شده توسط در تاریخ ۱۴۰۲۰۷۱۷-۱۴:۲۶

در گرمخانه‌های شهرداری تهران، خدمات اسکان، بهداشتی، درمانی، مددکاری، روانشناختی و مشاوره با اسکان موقت معتادین متجاهر و کارتن خواب‌ها ارائه می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/