تسریع در روند اجرای پروژه‌های عمرانی مدیریت آب‌های سطحی در منطقه۲۲
تسریع در روند اجرای پروژه‌های عمرانی مدیریت آب‌های سطحی در منطقه۲۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ نشست تخصصی با هدف اجرای طرح‌های عمرانی در حوزه مدیریت آب‌های سطحی منطقه ۲۲ با حضور محمدصادق خیرخواه مدیرعامل سازمان مشاوره فنی و مهندسی شهرداری تهران، امیر محمد نوری مشاور شهردار منطقه ۲۲ ، کارشناسان مشاور آب های سطحی، مدیران […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ نشست تخصصی با هدف اجرای طرح‌های عمرانی در حوزه مدیریت آب‌های سطحی منطقه ۲۲ با حضور محمدصادق خیرخواه مدیرعامل سازمان مشاوره فنی و مهندسی شهرداری تهران، امیر محمد نوری مشاور شهردار منطقه ۲۲ ، کارشناسان مشاور آب های سطحی، مدیران و کارشناسان این حوزه در سالن اجتماعات شهرداری منطقه برگزار شد.

️در این نشست خیرخواه گفت: موضوعات آب های سطحی منطقه مورد پایش قرار گرفته است و برای پیشگیری از وقوع سیلاب و مدیریت آب های سطحی طرح ها و برنامه ریزی های گوناگون در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در این جلسه تمامی طرح های مورد نظر در این زمینه و نقطه نظرات مدیریت شهری منطقه و سازمان مورد بررسی قرار گرفته است و قرار شد سایر نهادها و ارگان های دیگر نیز در جلسات بعدی حضور داشته باشند.

امیرمحمد ️نوری مشاور شهردار منطقه نیز در این باره گفت: باتوجه به موقعیت جغرافیایی منطقه۲۲ و ایجاد سیلاب در بالادست، طرح های گوناگونی برای مدیریت آب های سطحی با هدف پیشگیری از وقوع سیلاب در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد نشست های تخصصی به شکل منظم هر ۱۵ روز یک بار از سوی کارشناسان با هدف تسریع در اجرای طرح ها برگزار شود.

انتهای پیام/