آسفالت ریزی ۹۰ تنی معابر منطقه۹ در هفته گذشته
آسفالت ریزی ۹۰ تنی معابر منطقه۹ در هفته گذشته

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۹ گفت: با توجه به برودت هوا، آسفالت ریزی گرم در معابر سطح منطقه بصورت محدود و در صورت ضرورت انجام می شود. به گزارش شهریار، بدری حامد با اشاره به استمرار فعالیت اکیپ های آسفالت منطقه در ترمیم و بهسازی معابر سطح حوزه استحفاظی منطقه۹ اظهار […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۹ گفت: با توجه به برودت هوا، آسفالت ریزی گرم در معابر سطح منطقه بصورت محدود و در صورت ضرورت انجام می شود.

به گزارش شهریار، بدری حامد با اشاره به استمرار فعالیت اکیپ های آسفالت منطقه در ترمیم و بهسازی معابر سطح حوزه استحفاظی منطقه۹ اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و جغرافیای خاص منطقه، آسفالت ریزی معابر بصورت محدود و در صورت ضرورت اجرا می شود.

وی آسفالت ریزی خیابان معراج شمالی و محوطه ماشین آلات منطقه را در هفته گذشته با استفاده از ۹۰ تن آسفالت، از اهم اقدامات این شهرداری در راستای بهسازی معابر منطقه برشمرد.

بدری حامد با بیان اینکه رعایت استاندارد های لازم در زمان توزیع آسفالت گرم مدنظرکارشناسان حوزه عمرانی این منطقه است، خاطرنشان کرد: سرد شدن آسفالت و دمای نامطلوب آسفالت در زمان پخش، از علل اصلی در عمرکوتاه آسفالت معابر است که در این راستا، به غیر از آسفالت ریزی در نوارهای حفاری و لکه گیری معابر، مصمم هستیم آسفالت اساسی معابر تازه تأسیس و کم تردد، با مهیا شدن شرایط آب و هوایی متناسب و در فصول گرم سال صورت پذیرد، تا علاوه بر افزایش عمر مفید آسفالت، صرفه جویی در هزینه ها اعمال شود.