محدودیتی در ارائه خدمات ورزشی به معلولان نداریم
محدودیتی در ارائه خدمات ورزشی به معلولان نداریم

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ الصنایع» در جلسه نخبگان دارای معلولیت که با حضور حمید صاحب مدیرکل سلامت شهرداری تهران برگزار شد، گفت: منطقه ۱۰ دارای دو مدرسه ویژه معلولان است که هر دو مدرسه به همت و تلاش مجموعه مدیریت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ الصنایع» در جلسه نخبگان دارای معلولیت که با حضور حمید صاحب مدیرکل سلامت شهرداری تهران برگزار شد، گفت: منطقه ۱۰ دارای دو مدرسه ویژه معلولان است که هر دو مدرسه به همت و تلاش مجموعه مدیریت شهری بازسازی و بهسازی شده است.

وی با اشاره به مناسب سازی مجموعه های ورزشی ویژه معلولان افزود: هیچ‌گونه محدودیتی در ارائه خدمات ورزشی به معلولان و جانبازان در مجموعه‌های ورزشی این منطقه وجود ندارد و هم اکنون مجموعه ورزشی آزادی برای استفاده معلولان و جانبازان مناسب‌سازی شده‌ است.

 اخ الصنایع بیان کرد: به واسطه طرح‌ها و پیشنهادات معلولان در طرح «من شهردارم» توانستیم پروژه‌هایی را به ویژه در بحث مناسب‌سازی برای سال آینده پیش‌بینی کنیم و امیدواریم این شیب مناسب‌سازی در سال آتی هم افزایشی باشد.

شهردار منطقه ۱۰ بیان کرد: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان باید پرشور و بانشاط برگزار شود و نقشی که هر شهروند می‌تواند برای آینده سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور ایفا کند، نباید فراموش شود به همین منظور منطقه ۱۰ آمادگی این را دارد دو صندوق رأی را در فضایی که برای معلولان مناسب‌سازی شده است، قرار دهد.

 اختصاص ویلچر، عصا و سمعک به معلولان

در ادامه این جلسه، حمید صاحب مدیرکل سلامت شهرداری تهران گفت: در سالهای گذشته معمولاً موضوعات فرهنگی و اجتماعی مورد غفلت واقع می‌شدند در این دوره مدیریت شهری تلاش بر این است که این اولویت به جایگاه اصلی خود بازگردد.

وی با بیان اینکه در این دوره مدیریت شهری حال خوب شهروندان بسیار مورد توجه است، افزود: در جلسه‌ای که با حضور مدیرکل بهزیستی استان تهران برگزار شد، مقرر شد به تمام مددجویان کمیته امداد در صورتی که در سه سال گذشته ویلچر، عصا و سمعک از سازمان بهزیستی دریافت نکرده‌اند، اختصاص داده شود. باید زمینه‌های حضور فعال معلولان را در جامعه فراهم کنیم.

در پایان این مراسم از معلولان نخبه منطقه ۱۰ تجلیل شد.

انتهای پیام/