یادواره شهدای منطقه ۴ در شمال شرق تهران با شکوه برگزار شد
یادواره شهدای منطقه ۴ در شمال شرق تهران با شکوه برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “علی اصغر کمالی زاده” در این مراسم گفت: ارج نهادن مقام والا و شامخ شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم و سلامت و … از وظایف مهم و دغدغه های همیشه مدیریت شهری این منطقه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “علی اصغر کمالی زاده” در این مراسم گفت: ارج نهادن مقام والا و شامخ شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم و سلامت و … از وظایف مهم و دغدغه های همیشه مدیریت شهری این منطقه بوده و هست.

کمالی زاده ادامه داد: اهمیت اینچنین مراسماتی به منظور انتقال پیام و آرمان‌های شهدا به نسل امروزی و زنده نگاه داشتن یاد، خاطره و حماسه ها و دلیری های این جوانمردان است.
شهرداری منطقه ۴ ادامه داد: نسل به جامانده انسان های دنیای امروزی،   نیازمند راه و روش و ایده و افکار چنین بزرگانی است تا به سرمنزل مقصود رسد.

وی انتقال پیام و آرمان‌های شهدا به نسل امروزی و جوانان را از جمله اهداف برگزاری یادواره های شهدا بر شمرد و اظهار کرد: نیاز امروز جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان آشنایی کامل با اهداف و آرمان های شهداست.

شهردار  منطقه ۴ افزود: این منطقه مفتخر به آن است که ۲۰۳۰ شهید بزرگوار ائم از شهدای انقلاب، جنگ، مدافع حرم، سلامت و … را در خود جای داده و رسیدگی و توجه به خانواده های معزز و گرامی ایشان و حفظ یاد و خاطرات جان برکفی های ایشان از وظایف اصلی ما به شمار می رود.

کمالی زاده در خصوص تلاش بی ثمر و بیهوده دشمنان درخصوص کم رنگ کردن نقش شهدا در زندگی امروزی سخن راند و گفت: امروزه دشمنان ارج و قرب به شهدا را نشانه گرفته اند و تمام تلاش خود را در بی ارزش نشان دادن نقش این بزرگمردان داشته تا آنها را در زندگی امروزی مردم به خصوص نسل و قشر جوان کمرنگ نمایند،   اما خوشبختانه مردم غیور و قدرشناس همواره دلاوری ها و رشادت های ایشان را سرلوحه زندگی خود قرار داده و رهرو راه پربرکت ایشان هستند.

همچنین؛ در این مراسم که با حضور شهردار تهران، شهردار منطقه ۴، فرمانده قرارگاه نصر ثارالله، فرمانده قرارگاه ناحیه کربلا، فرمانده سپاه تهران، رییس آموزش و پرورش منطقه۴ و جمعی از بزرگان و مدیران شهری برگزار شد،   پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس تشییع و به خاک سپرده شد.

 انتهای پیام/