اجرای برنامه عملیاتی برای مشارکت کودکان منطقه۱۳ اداره شهر
اجرای برنامه عملیاتی برای مشارکت کودکان منطقه۱۳ اداره شهر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه با بیان اینکه، یکی از مصادیق مشارکت دانش‌آموزان در اداره شهر و جامعه‌‎‏پذیر کردن آن‏ها، طرح «شهر در دست بچه‌ها» است، گفت: با عنایت به دستورالعمل ها و برنامه ریزی های انجام […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه با بیان اینکه، یکی از مصادیق مشارکت دانش‌آموزان در اداره شهر و جامعه‌‎‏پذیر کردن آن‏ها، طرح «شهر در دست بچه‌ها» است، گفت: با عنایت به دستورالعمل ها و برنامه ریزی های انجام شده در خصوص طرح مذکور، اداره آموزش شهروندی منطقه اقدام به برنامه ریزی و اجرای  برنامه ها در راستای اجرای طرح مذکور کرد.

وی آموزش و جلب مشارکت کودکان در امور مربوط به مدیریت شهری، ارتقای سطح آگاهی و دانش‌افزایی و شناساندن ساختارهای اجتماعی ویژه دانش آموزان را از اهداف اجرای این طرح دانست و افزود: در این طرح، دانش ‏آموزان ضمن بازدید از مراکز خدماتی، از نزدیک با نحوه فعالیت آن‏ها آشنا می‏ شوند.

شهردار منطقه ۱۳ در خصوص اجرای منظم این طرح تا پاسان سال ادامه داد: در این طرح دانش آموزان  با نحوه کار اداره‏ های مختلف آشنا می شوند و در این راستا، آن‏ها به ایستگاه‏های آتش‌نشانی، مراکز آموزش ترافیک، دفاتر پلیس + ۱۰ و … اعزام می شوند.

علی احمدی ادامه داد: اعزام دانش‌آموزان به این مراکز توسط اداره آموزش شهروندی و با هماهنگی نواحی انجام می‏ شود و طبق برنامه‏ ریزی انجام شده،  ماهانه دانش ‏آموزان مدارس منتخب برای شرکت در طرح شهر در دست بچه‌ها به ادار‎ه‌ها و سازمان‎های مختلف اعزام می شوند.

شهردارمنطقه ۱۳ خاطر نشان کرد: در مرحله نخست طرح، دانش آموزان با حضور در ساختمان شهرداری ناحیه۲ منطقه ۱۳ ، ضمن بازدید از ادارات و واحد های مختلف، پشت میز شهردار ناحیه نشستند و  برای زمانی کوتاه، سکان مدیریت را به دست گرفتند.

وی با تاکید بر اهمیت ارتقای سطح فرهنگ و توانایی کودکان، پرورش نسلی موفق و تاثیرگذار در آینده جامعه ایرانی اسلامی را مهم بر شمرد و خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه آماده است تا با ظرفیت های دراختیار و ایجاد بستر مناسب، زمینه‌های لازم که موجبات تفریح و آرامش و در نتیجه، پرورش خلاقیت‌های مناسب کودک می شود را فراهم آورد.

انتهای پیام/