بیانیه فرمانده بسیج شهرداری کرج در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
بیانیه فرمانده بسیج شهرداری کرج در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر، به گزارش پایگاه خبری کرج امروز سرهنگ پاسدار علی اکبر حشم فیروز فرمانده بسیج حضرت سیدالشهداء(ع) شهرداری کرج در واکنش به شهادت مظلومانه هم‌دینان فلسطینی و رزمندگان حماس پیامی به شرح ذیل صادر کرد:  بسم‌الله الرحمن الرحیم“وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ”و مپندارید […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر،

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز سرهنگ پاسدار علی اکبر حشم فیروز فرمانده بسیج حضرت سیدالشهداء(ع) شهرداری کرج در واکنش به شهادت مظلومانه هم‌دینان فلسطینی و رزمندگان حماس پیامی به شرح ذیل صادر کرد: 

بسم‌الله الرحمن الرحیم
“وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ”
و مپندارید کسانی که در راه خدا کشته شده اند مرده اند، بلکه زنده اند که پروردگارشان روزی می دهد

حمله خصمانه رژیم غاصب صهیونیسم به مناطق مسکونی غزه و بیمارستان ها و همدستی و سکوت کشورهای ظالم غربی با این اقدام خلاف حقوق بشر به شدت محکوم است و شهادت هم‌دینان، خواهران و برادران عزیزمان در غزه را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.  

پیروزی حق وعده خداست و آنان که در راه حضرت باری تعالی جان خود را برای صیانت از ناموس کیان وطن مُحق اسلامی خود و در راه خدا می‌دهند، جاودانه خواهند بود و از برکات و نعمات خداوند متعال مستفیض می‌شوند.  شکی نیست که محور مقاومت بنا به فرمان رهبر معظم انقلاب بیش از این ظلم را تاب نمی‌آورد. طوفان الاقصی، طوفان به خواهد کرد.  

والعاقبه‌ للمتقین