گذر تاریخی آقانورالله نجفی در آستانه بهره‌برداری است
گذر تاریخی آقانورالله نجفی در آستانه بهره‌برداری است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدعلی ایزدخواستی اظهار کرد: مراحل بازآفرینی گذر آقانورالله نجفی در حال پایان است، این طرح عمرانی تا این لحظه ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و فقط بخشی جزئی از عملیات باقی مانده است؛ بر همین اساس، پیش‌بینی می‌شود که مراسم بهره‌برداری از این پروژه روز […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدعلی ایزدخواستی اظهار کرد: مراحل بازآفرینی گذر آقانورالله نجفی در حال پایان است، این طرح عمرانی تا این لحظه ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و فقط بخشی جزئی از عملیات باقی مانده است؛ بر همین اساس، پیش‌بینی می‌شود که مراسم بهره‌برداری از این پروژه روز ششم دی برگزار شود.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر مبلمان این گذر در حال نصب است، افزود: همچنین المان‌هایی را در این گذر ایجاد کرده‌ایم و ساباطی که در این محله وجود داشت و از بین رفته بود، در طرح عمرانی این گذر به صورت چوبی و نمادین بازآفرینی شد.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر اصفهان در خصوص سبک مبلمان این گذر بیان کرد: مبلمانی که برای نشستن در نظر گرفته شده است با الهام‌گیری از طرح‌های کاشی‌کاری‌های قدیمی است و هویت تاریخی اصفهان در آن رعایت شده است.

به گزارش ایمنا، گذر آقانورالله نجفی در منطقه ۳ شهرداری اصفهان و در بافت تاریخی شرق میدان امام (ره) واقع است. این گذر به صورت شمالی و جنوبی از خیابان حافظ تا مدرسه الماسیه و از این مدرسه از غرب به شرق به سمت خیابان نشاط پیش‌بینی شده است.