‍ تلاش همگانی برای تحقق شعار رونق تولید
‍ تلاش همگانی برای تحقق شعار رونق تولید

نخستین جلسه صحن شورای اسلامی شهر همدان در سال با محوریت ارایه گزارشی کوتاه از عملکرد و وضعیت مصوبات ۶ ماهه دوم سال ۹۷ شورا و نیز دیدار نوروزی شهردار و مدیران شهرداری با رئیس و اعضای شورا برگزار شد. 🔹در این جلسه رئیس شورای اسلامی شهر همدان ضمن شادباش سال جدید و تأکید بر […]

نخستین جلسه صحن شورای اسلامی شهر همدان در سال با محوریت ارایه گزارشی کوتاه از عملکرد و وضعیت مصوبات ۶ ماهه دوم سال ۹۷ شورا و نیز دیدار نوروزی شهردار و مدیران شهرداری با رئیس و اعضای شورا برگزار شد.

🔹در این جلسه رئیس شورای اسلامی شهر همدان ضمن شادباش سال جدید و تأکید بر تحقق شعار سال، گفت: همگان به‌ویژه مجموعه مدیریت شهری می‌بایست در راستای تحقق شعار سال ۹۸ مبنی بر «رونق تولید» کمک کرده و با همکاری یکدیگر در راستای تحقق آن گام برداریم.
آرمان شهر به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، کامران گردان با بیان اینکه گام‌های مؤثری از سوی مدیریت شهری در راستای رضایتمندی مردم برداشته شد، افزود: تمامی اقدامات حوزه شهری به افزایش میزان رضایتمندی شهروندان با کمترین میزان شکایت‌ها همراه بود که قابل تحسین بوده و در صورت نظرسنجی از مردم، شهرداری یکی از موفق‌ترین ارگان‌ها در سال ۹۷ است.
گردان همچنین گفت: دغدغه تمامی اعضای شورا در راستای تعامل بیشتر با شهرداری بوده است تا با کمترین حاشیه به امور اجرایی بپردازند، البته نواقصی نیز به مانند سایر سازمان‌ها وجود دارد که با تعامل و همت بیشتر برطرف خواهد شد.

🔹رئیس شورای اسلامی شهر همدان با توجه به اینکه انتخابات سال ۹۸ را در پیش داریم، خطاب به مجموعه شورا و شهرداری، توصیه کرد: حتی‌المقدور از ورود به مباحث انتخاباتی خودداری کنند تا شاهد آسیب آن به شهر و مدیریت شهری نباشیم، زیرا در این صورت تمامی مسائل رصد می‎شود.

🔹گردان با تأکید بر اینکه سال گذشته اقدامات خوبی در مناطق توانمندسازی شهر همدان انجام شد، اظهار کرد: پروژه‌های نیمه‌تمام شهری در اواخر سال گذشته قوت گرفتند که انتظار می‌رود این روند ادامه یابد و از سوی دیگر پروژه‌های جدیدی در سال ۹۸ آغاز شوند تا کارهای ماندگاری در شهر همدان به یادگار بماند.
وی همچنین تأکید کرد: حضور شهردار و اعضای شورا در شهر در روزهای نوروزی و فعالیت‌های قابل توجه مرکز مدیریت ۱۳۷ شهرداری، قوت قلبی برای شهروندان همدانی و مسافران بود.

🔹گردان با تأکید بر اینکه سعی شورا تعامل با شهردار و مجموعه شهرداری بوده است، بیان کرد: سعی داریم امسال نیز این همفکری و تعامل با شهردار به عنوان یار دوازدهم شورا ادامه یابد