“کلک خیال انگیز” اشعار استاد شهریار تحریر شد
“کلک خیال انگیز” اشعار استاد شهریار تحریر شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، اساتید خوشنویسی تبریز، با تحریر اشعار استاد شهریار در همایش خوشنویسی “کتابت کلک خیال انگیز”، یاد ایشان را پاس داشتند. به گزارش شهریار، این رویداد هنری که با حضور هنرمندان ممتاز و فوق ممتاز خوشنویسی تبریز برگزار شد، با همراهی دلگرم کننده ایشان در محل خانه هنر تبریز همراه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

اساتید خوشنویسی تبریز، با تحریر اشعار استاد شهریار در همایش خوشنویسی “کتابت کلک خیال انگیز”، یاد ایشان را پاس داشتند.

به گزارش شهریار، این رویداد هنری که با حضور هنرمندان ممتاز و فوق ممتاز خوشنویسی تبریز برگزار شد، با همراهی دلگرم کننده ایشان در محل خانه هنر تبریز همراه شده بود.

این همایش به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و همکاری انجمن خوشنویسان ایران، دفتر تبریز برگزار شده بود، با قلمی شدن اشعار برجسته شهریار ملک سخن به دستان توانمند خوشنویسان در مهد ابداع و پرورش خط نستعلیق همراه بود.

نمایشگاهی از آثار تحریر شده در همایش خوشنویسی کلک خیال انگیز برای بازدید عموم شهروندان هنر دوست تبریزی آماده و ارائه خواهد شد.

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، همزمان با سی و پنجمین سالگرد درگذشت شهریار ملک سخن و بزرگداشت روز ملی شعر و ادب فارسی، استاد محمدحسین بهجت تبریزی، طی دو روز، در خانه موزه استاد شهریار، میزبان شهروندان، گردشگران تابستانی و دوستداران استاد شهریار و اجرای زنده پرتره استاد توسط دو هنرمند سرشناس بود.