کسب مهارت و ارتقاء سبک زندگی شهروندان در محلات منطقه ۱۳
کسب مهارت و ارتقاء سبک زندگی شهروندان در محلات منطقه ۱۳

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه با اشاره به فراهم شدن فرصت کسب مهارت و ارتقای سبک زندگی شهروندان از طریق همایش و سینار های مختلف روانشناسی گفت: در این راستا، سمیناری با عنوان همایش “هدفمندی و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه با اشاره به فراهم شدن فرصت کسب مهارت و ارتقای سبک زندگی شهروندان از طریق همایش و سینار های مختلف روانشناسی گفت: در این راستا، سمیناری با عنوان همایش “هدفمندی و عشق به خود” با حضور جمعی از شهروندان در سالن آمفی تئاتر سرای محله آشتیانی برگزار شد.

وی افزود: اهمیت احترام و عشق  به خود  و تاثیرآن در سلامت جسمی، روحی و روانی، موضوع مهمی است  که بدون تردید در سایه آموزش‌های علم مدار و مطابق با دانش روز به شکل بهتری محقق می شود و در این راستا سمینار مذکور با حضور اساتید روانشناسی برگزار شد تا شهروندان منطقه ۱۳ از این فرصت نهایت استفاده را برای کسب مهارت مربوطه، بهبود ارتباط با خود و اصول زندگی سالم استفاده کنند.

شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت : این رویداد یک‌روزه ویژه  شهروندان بالاخص دختران و بانوان بالای ۱۸ سال و با هدف آشنا شدن آنان با مفهوم عشق و خوددوستی، ارتقا و بهبود رابطه درون فردی و همچنین بهبود کیفیت روابط بین فردی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: خود شناسی، آشنایی با مدل های شخصیتی، تشریح ابعاد زندگی و برنامه ریزی تقویم سالانه ازجمله سرفصل‌های آموزشی است که در قالب این کارگاه تعاملی زیر نظر اساتید روانشناس سلامت  مورد بحث قرار گرفت.

 علی احمدی یاد آور شد: همایش و سمینار های مختلف روانشناسی با برنامه ریزی اداره سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۳ تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/