ون‌کافه‌ها به قطب گردشگری پایتخت برگشتند
ون‌کافه‌ها به قطب گردشگری پایتخت برگشتند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ محمد حسن فصیح اظهار کرد: با توجه به حضور ون کافه های غیرمجاز در این محور بخصوص در روزهای پایانی هفته و ایام تعطیل و پیشگیری از سد معبر در معابر محله آبشار تصمیم بر ساماندهی این ون کافه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ محمد حسن فصیح اظهار کرد: با توجه به حضور ون کافه های غیرمجاز در این محور بخصوص در روزهای پایانی هفته و ایام تعطیل و پیشگیری از سد معبر در معابر محله آبشار تصمیم بر ساماندهی این ون کافه ها آنهم بصورت مجاز گرفته شد.

وی افزود: ارائه مواد غذایی، چگونگی عرضه این محصولات، سیستم فاضلاب، آب آشامیدنی، دسترسی به برق و سردخانه باید مورد ارزیابی قرار گرفته و متقاضی پس از بررسی این موارد، وارد مراحل رسیدگی برای صدور مجوز از سوی شرکت ساماندهی شهرداری تهران قرار خواهد گرفت.

فصیح خاطرنشان کرد: ساماندهی این ون کافه ها موجب می شود تا موقعیت مناسبی برای ون کافه ها در نظر گرفته شود و ضمن رفع سد معابر منطقه ون کافه ها در یک نقطه متمرکز شده و به شهروندان خدمات رسانی نمایند.

وی در پایان یادآور شد: ساماندهی ون کافه ها در اطراف پارکینگ شماره دو بوستان آبشار در نظر گرفته شده و سایر ون کافه ها نیز می توانند از این محیط با نظارت شرکت ساماندهی و مشاغل استفاده نمایند.

انتهای پیام/