کاهش فاصله مدیران با شهروندان با اجرای دقیق طرح تحول بیست گانه
کاهش فاصله مدیران با شهروندان با اجرای دقیق طرح تحول بیست گانه

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، در این نشست شهردار این منطقه مهمترین اهداف اجرای این طرح ها را آراستگی شهر، افزایش رضایتمندی شهروندان، ارتقای سطح خدمات به شهروندان با استفاده بهینه از امکانات و در نهایت کاهش فاصله مدیران به شهروندان و نزدیک شدن نگاه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، در این نشست شهردار این منطقه مهمترین اهداف اجرای این طرح ها را آراستگی شهر، افزایش رضایتمندی شهروندان، ارتقای سطح خدمات به شهروندان با استفاده بهینه از امکانات و در نهایت کاهش فاصله مدیران به شهروندان و نزدیک شدن نگاه آن ها به مسائل و مشکلات شهری می شود.

وحیدرضا انارکی محمدی افزود:براساس اطلاعات ثبت شده درسامانه ۱۳۷ پلاس به عنوان مرجع ورودی شهروندان و شهرداری، تعداد هزاران مورد درخواست و نیاز شهروندان احصا شده که تعداد قابل توجهی از آن مربوط به حوزه خدمات شهری است و این نتایج نشان می‌دهد که مطالبه اصلی مردم و خدمات رسانی شهرداران نواحی در بحث خدمات شهری است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه موارد ذکر شده در طرح تحول بیست گانه همان موارد اصلی در طرح نگهداشت شهر است، افزود: طرح تحولی ۲۰ گانه همان امور روزانه شهر است که کانالیزه و هدفمند شده است و بودجه ریزی و برنامه ریزی لازم برای اجرای حداکثری این طرح در شهر تهران صورت گرفته است تا رضایت شهروندان را، خصوصا در حوزه نگهداشتی شهر ارتقا دهیم.

محمدی در پایان ضمن تشکر از آمادگی مناسب ومطلوب اداره های خدمات شهری نواحی ۶ گانه در بارش های اخیر تهران بر بررسی کانال ها وانهار منطقه پیش از بارش ها و لایروبی وتخلیه زباله مسیل ها برای جلوگیری از آب گرفتگی معابر وخیابان ها تاکید کرد.

انتهای پیام/