مسابقه بزرگ به رنگ انقلاب با حضور ۴۰۰ دانش‌آموز برگزار شد
مسابقه بزرگ به رنگ انقلاب با حضور ۴۰۰ دانش‌آموز برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۸، به مناسبت ایام الله دهه فجر مسابقه نقاشی و روزنامه دیواری با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد و بیش از ۴۰۰ اثر در این مسابقه شرکت کردند. در همین راستا، همایشی با عنوان “به رنگ انقلاب” […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۸، به مناسبت ایام الله دهه فجر مسابقه نقاشی و روزنامه دیواری با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد و بیش از ۴۰۰ اثر در این مسابقه شرکت کردند.

در همین راستا، همایشی با عنوان “به رنگ انقلاب” در فرهنگسرای‌ گلستان با حضور اقراریان، عضو شورای شهر تهران، فرمانده کلانتری ۱۲۷ نارمک و جمعی از دانش آموزان شرکت کننده در این مسابقه برگزار شد.

در ادامه مراسم اقراریان عضو و رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران ضمن تاکید بر همدلی بعنوان رمز عبور از مشکلات در سخنان کوتاهی ضمن بیان خاطره‌ای از موشک باران منطقه ۸ در ایام هشت سال جنگ تحمیلی، به شرایط سخت مردم عزیز خوی و خواهران و برادران دینی در کشور ترکیه و سوریه به دلیل زلزله اشاره کرد و از دانش‌آموزان حاضر در مراسم خواست در این لحظات برای تسلی خاطر بازماندگان و سلامتی آسیب دیدگان از این حوادث دعا کنند.

این برنامه که به همت شهرداری منطقه ۸ تهران  برگزار و از ۱۲ اثر برتر در دو بخش نقاشی و روزنامه دیواری تقدیر و قدردانی شد.

انتهای پیام